[COOLing] Mijn case flink coolen!

Pagina: 1
Acties:

• Perphide
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-04-2024
Beste tweakers ik weet ut "search" heb ik uiteraard gedaan maar daar zie je alleenmaal ppl met pctje gekoeld door fans en wc etc etc... maar als ik nou EXTREEM mn pc wil coolen (onder de 0 celsius ofzo..) wat is dan de beste manier? (want ik wil mn amd 1800+ xp op 3GHz of meer laten werken- stuk of 1500MHz erbij dus) stikstof? invriezen in ijs :) weet iemand iets wat nou echt GOED werkt?

Verwijderd

je xp 1800+ boven de 3 GHz laten lopen zal je waarschijnlijk nooit lukken... Je moet maar es ff met durondude praten jij, die heeft ook cooling om zijn proc onder nul te houden... Die is met een pentium 1.6 GHz echter wel boven de 3 GHz uitgekomen...

• Perphide
Op zondag 02 juni 2002 21:57 schreef X-IoN het volgende:
je xp 1800+ boven de 3 GHz laten lopen zal je waarschijnlijk nooit lukken... Je moet maar es ff met durondude praten jij, die heeft ook cooling om zijn proc onder nul te houden... Die is met een pentium 1.6 GHz echter wel boven de 3 GHz uitgekomen...
Ok thnx for the tip, ik mail um zo wel ff denk ik,...

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03-2025

Interstice

Hallo?

Phasechange voor je cpu. Met een goede airco krijg je je ambient temp wel naar de 14 graden.

oja vergeet niet vast te zetten met thumbscrews he :P

Proud member of Tacopsclan [CLS]

Verwijderd

Die 3 ghz haal je nevvver

• Perphide
Op zondag 02 juni 2002 21:58 schreef Interstice het volgende:
Phasechange voor je cpu. Met een goede airco krijg je je ambient temp wel naar de 14 graden.

oja vergeet niet vast te zetten met thumbscrews he :P
Nope zeker niet! ik doe de zilveren erin en bij mn andere de zwarten! :)

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:13

justifire

Shut up and squat !!

Op zondag 02 juni 2002 22:04 schreef WaXWeAzLE het volgende:
Die 3 ghz haal je nevvver
Never say never.........James Bond krijgt hem makelijk op 4ghz :) Hehe Gel*l Wie kan er nou zeggen dat je dat niet haalt?? Denk het zelf ook niet, maar ja als je nou net toevallig de goede processor treft en hem kan koelen to pak em beet -600 (zal over 30 jaar wel minimale vereiste zijn) Wie weet.......zal dus wel niet :) Maar ik zeg nooit nooit, tot het bewezen is .En zelfs dan zeg ik het niet hehe

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 22:09 schreef justifire het volgende:

[..]

...koelen to pak em beet -600 (zal over 30 jaar wel minimale vereiste zijn)...
wil niet flauw doen hoor, maaruh, je kan niet lager dan -273 graden celcius (0 graden Kelvin)

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hehe Gel*l Wie kan er nou zeggen dat je dat niet haalt?? Denk het zelf ook niet, maar ja als je nou net toevallig de goede processor treft en hem kan koelen to pak em beet -600 (zal over 30 jaar wel minimale vereiste zijn) Wie weet.......zal dus wel niet :) Maar ik zeg nooit nooit, tot het bewezen is .En zelfs dan zeg ik het niet hehe
Er is nog nooit een processor gweest die een 250% overclock haalde.

En -600 zal niet lukken. Het absolute nulpunt is 0K (-273.15 graden C) en zelfs dat kunnen ze bijna niet halen.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Er bestaat toch zoiets als peltier elementen...

Daar schijn je flink mee te kunnen coolen >:)

maar de min 600 haal je idd nooit (ook niet in het volgende millenium).

• Perphide
http://www.aponline.nl/Actueel/Light_Ice_Cubes/light_ice_cubes.html

Dat is ook wel leuk als cooling maar niet koud genoeg :)

Verwijderd

Never say never.........James Bond krijgt hem makelijk op 4ghz :) Hehe Gel*l Wie kan er nou zeggen dat je dat niet haalt?? Denk het zelf ook niet, maar ja als je nou net toevallig de goede processor treft en hem kan koelen to pak em beet -600 (zal over 30 jaar wel minimale vereiste zijn) Wie weet.......zal dus wel niet :) Maar ik zeg nooit nooit, tot het bewezen is. En zelfs dan zeg ik het niet hehe
LOL
1...2...3...4 keer ? :9

• cryptapix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:19
pappegaaien gedrag:)
op voor de gouden pappegaai :+

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 22:36 schreef cryptapix het volgende:
pappegaaien gedrag:)
op voor de gouden pappegaai :+
Dubbel LOL :D :+ >:)