Toon posts:

Crossover Office hulp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb dus net Crossover Office geinstalleerd op mijn Linux PeeCee'tje, maar nou wilde ik vragen hoe ik die programma's (o.a. Trillian) nou kan laten starten en in de docs heb ik ook al gelezen maar daar staat NIKS over in over het starten van programma's, en google en de search optie heb ik al gebruikt dus jongens, wie kan mij helpen ??

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-08 23:01

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Ik heb even op de site van CodeWeavers gekeken en daar constateer ik het volgende:
By becoming our customer, you not only get great support for these applications, you can ensure that your other favorite applications become well supported as well.
Als jij dat spul in je bezit hebt dan kun je toch die support een keer gebruiken? Ze hebben daar geen directe downloadlink voor CrossOver voor zover ik kan zien, dus je zult vast wel tot de genoemde 'costumers' behoren :).

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:08

deadinspace

The what goes where now?

Op zondag 02 juni 2002 21:52 schreef odysseus het volgende:
Als jij dat spul in je bezit hebt dan kun je toch die support een keer gebruiken? Ze hebben daar geen directe downloadlink voor CrossOver voor zover ik kan zien, dus je zult vast wel tot de genoemde 'costumers' behoren :).
Volgens mij hadden ze ook een gratis versie, met om de zoveel tijd een reclame-popup.

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-08 23:01

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Op zondag 02 juni 2002 21:54 schreef deadinspace het volgende:
Volgens mij hadden ze ook een gratis versie, met om de zoveel tijd een reclame-popup.
Ik zie op de site alleen een pagina waarop je je kunt opgeven voor een evaluatie-versie. Die is echter bedoeld voor bedrijven, er wordt dan ook na een paar dagen contact met je opgenomen. Ik denk niet dat hij dat doet. Maar misschien dat die gratis versie er inderdaad wel is, kan best zijn dat ik hem over het hoofd zie :).

edit:

Ik zie dat er van CrossOver Plugin wel een demoversie is die inderdaad om de zoveel tijd meldt dat je de volledige versie moet gaan kopen. Voor CrossOver Office (waarover de topicstarter het heeft) is zo'n versie er volgens mij niet.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.