"Kapotte" muis

Pagina: 1
Acties:

• rickmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Sinds vandaag is mijn muist overleden, of tenminste hij weigert te functioneren, maar zo nu en dan mag die wel zeker 3 cm bewegen over het scherm om daarna weer helemaal niets te doen.

Ik heb al diverse anderen muizen geprobeerd, maar ook daar hetzelfde resultaat (geen beweging in te krijgen). Ik draai winXP, maar daar zal het haast niet aanliggen aangezien die het vroeger wel gewoon deed. De afgelopen bewoog de muis al wat stroefer, maar schoonmaken was niet nodig, aangezien ik dat vrij regelmatig doe (en die week ook gedaan had).

Kortom weet iemand een oplossing voor dit probleem?

Don't mind Rick

Verwijderd

Mijn muis was vandaag ook aan t klooien doet t nu alleen nog maar in de USB poort :( in ps2 gaf ie wel licht maar deed helemaal nie bewegen. Misschien ff poort verwisselen. En anders een optische aanschaffen

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
Op zondag 02 juni 2002 21:38 schreef rickmans het volgende:
Sinds vandaag is mijn muist overleden, of tenminste hij weigert te functioneren, maar zo nu en dan mag die wel zeker 3 cm bewegen over het scherm om daarna weer helemaal niets te doen.

Ik heb al diverse anderen muizen geprobeerd, maar ook daar hetzelfde resultaat (geen beweging in te krijgen). Ik draai winXP, maar daar zal het haast niet aanliggen aangezien die het vroeger wel gewoon deed. De afgelopen bewoog de muis al wat stroefer, maar schoonmaken was niet nodig, aangezien ik dat vrij regelmatig doe (en die week ook gedaan had).

ps2 of usb :?

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• kauwgomballen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06-2025
Op zondag 02 juni 2002 21:38 schreef rickmans het volgende:

lijkt een software probleem; uit je vage verhaal begrijp ik dat je het met andere muizen ook hebt?

• rickmans
  • Niet online
Op maandag 03 juni 2002 02:57 schreef Kauwgomballen het volgende:

[..]

lijkt een software probleem; uit je vage verhaal begrijp ik dat je het met andere muizen ook hebt?
ja :) en het zit inderdaad op ps2 niet op USB...

Don't mind Rick

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:30

Pogostokje

* twiet *

Ik heb al diverse anderen muizen geprobeerd, maar ook daar hetzelfde resultaat (geen beweging in te krijgen). Ik draai winXP, maar daar zal het haast niet aanliggen aangezien die het vroeger wel gewoon deed.
Je hardware-muis deed het vroeger toch ook gewoon? :?

Het kan dus toch gewoon XP zijn. Het klinkt als een softwareprobleem, ik zou het TOCH daar gaan zoeken.

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

• Perphide
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-04-2024
Doet hij het niet als je hem gebruikt direct na het opstarten? want dat heb ik soms ook... je moet ff rebooten ff wachten tot dat alles geladen is en dan pas de muis usen! als dat het NIET is tja... ff de aansluitinkjes checken van de ps2 en usb?

• rickmans
  • Niet online
Jah volgens mij kan deze beter naar software...

En volgens mij ben ik er een beetje uit, waardoor het komt. Waarschijnlijk is het bestand met de muisaanwijzertjes beschadigd of zo.... :{ (iemand een suggestie hoe dat te fixen is op een eenvoudige en snelle manier?)

Don't mind Rick

• orca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-05 13:15

orca

Zwem goed, Broeder.....

misschien is je bak zo verziekt met virus dat er geen tijd over is voor de muis.....

Ask not what your computer can do for you ! Ask what you can do for your computer ! ! !

• SoeperKees
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-06 10:11
Ga je muis anders ff testen op een andere pc en kijken hoe hij daar doet.....

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 09:55 schreef Goldhammer het volgende:
jeps, anders weer het vertrouwde systeemherstel uitvoeren van XP van de tijd dat je mousje het nog deed. Waarschijnlijk doet ie het dan weer.. zoniet xp er opnieuw er op zetten

Verwijderd

Gewoon XP er af gooien en Mandrake Linux 8.2 er op! Zit deze maand bij Linux Format (UK tijdschrift) en is ook gratis te downloaden (3 CD's).

• rickmans
  • Niet online
Op maandag 03 juni 2002 09:55 schreef Goldhammer het volgende:
gedaan en alles werkt..
Op maandag 03 juni 2002 10:21 schreef CybErik het volgende:
Gewoon XP er af gooien en Mandrake Linux 8.2 er op! Zit deze maand bij Linux Format (UK tijdschrift) en is ook gratis te downloaden (3 CD's).
Red Hat komt er eerdaags op, is dat ook goed? :)

Don't mind Rick

• SoeperKees
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-06 10:11
[quote]Op maandag 03 juni 2002 10:27 schreef rickmans het volgende:

[..]

gedaan en alles werkt..
[..]

Mooi :)

• Inge801
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Inge801

Iron Maiden

In XP heb je toch system recover ofzo

你还记得吗 记忆的炎夏

• rickmans
  • Niet online
[quote]
Op maandag 03 juni 2002 11:40 schreef Goldhammer het volgende:
Op maandag 03 juni 2002 10:27 schreef rickmans het volgende:

[..]

gedaan en alles werkt..
[..]

Mooi :)
ja de muizen werken, op de ene PC wel, maar op de andere PC werkt er maar eentje :{
Op maandag 03 juni 2002 11:51 schreef Inge het volgende:
In XP heb je toch system recover ofzo
Yeps, maar ook dat hielp niet ;(

Don't mind Rick

Pagina: 1