Toon posts:

[NGC] Wave Bird controller

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet een van de tweakers wanneer we in Nederland van de WaveBird kunnen gaan genieten? :) Ik heb zien staan dat ie 24 juni uitkomt. Maar dat was op Engelstalige websites en ik weet niet of het ook voor ons landje geld... :?

Wat links voor diegene die em nog niet kennen:
verhaaltje
plaatjes

Ik vind em B-)

Geen draden meer!

Verwijderd

:9~

Voor de comp hebben we dat al tijdje :D

Maareh, wat heb je eraan? OK, je kunt verder weg zitten. Maar dan zie je het beeld niet goed meer!!
Ik zie vrij weinig voordelen..

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Op zondag 02 juni 2002 21:33 schreef Blackwater het volgende:
:9~

Voor de comp hebben we dat al tijdje :D

Ik zie vrij weinig voordelen..
Me neither. Ok, mn mama heeft geen last meer van snoeren op de grond :o, maar er moeten geloof ik batterijen in en daardoor wordt de controller zwaarder.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie ze wel. Draden zitten in de weg en zijn te kort. Speel je wel eens met 4 man? Dan krijg je zeker shit. Iedereen moet dan dicht op elkaar gaan zitten en je hebt weinig ruimte. Met de WaveBird gaat iedereen verspreid zitten. Nu kan je zelfs op 6 meter gamen. 10 meter werkt ook alleen heeft geen zin. Vette voordelen en is maar 10 euro duurder..

Maar weet je toevallig wanneer die naar Nederland komt want dat was eigenlijk de vraag?

Verwijderd

Nu ben ik het een keertje :P

[topic=511174/8/25]

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 juni 2002 21:37 schreef Glitch het volgende:

[..]

Me neither. Ok, mn mama heeft geen last meer van snoeren op de grond :o, maar er moeten geloof ik batterijen in en daardoor wordt de controller zwaarder.
Hij is niet zwaarder. Dat staat in dat artikel, lees maar ff. Er moeten 2 penlites in maar hij heeft niet de rumble.

Dat is mischien niet leuk, maar voor veel spellen maakt het niks uit.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 juni 2002 21:38 schreef Kremers het volgende:

[topic=511174/8/25]
Ik vond het nuttig om er een apart topic voor te openen voor de search. En verder wil ik wel weten op welke pagina het staat in dat topic..

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 21:39 schreef muaddib het volgende:

[..]

hij heeft niet de rumble.
Is dat soort Force-feedback?
Blackwater is niet echt bekend met de GC

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Je hebt gelijk :X

Ach, ik speel toch op een niet al te grote tv, dus er verder vandaan kunnen zitten is niet echt handig bij mij :)

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 21:38 schreef Kremers het volgende:

[topic=511174/8/25]
:?

Verwijderd

Topicstarter
De rumble functie is een tril functie, zeer leuk bij bv Bloody roar of Soul caliber 2 (Fighting games). Is wel aardig. Standaard bij NGC en XboX controller.

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 21:42 schreef muaddib het volgende:
Een tril functie, zeer leuk bij bv Bloody roar of Soul caliber 2 (Fighting games). Is wel aardig.
Dan verkies ik draad+trilfunctie boven draadloos...

Verwijderd

Stond geloof ik in deel 1.

Waneer hij hier komt is nog niet bekent, maar dat hij geen rumble heeft is voor mij al een reden om voor een gewone te kiezen, plus dat als de batterijen op zijn je ze weer kunt gaat opladen/vervangen en dat haaaaat ik :P

Standaard bereik was 3 meter maar kon geloof ik uitgebreidt worden :?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 juni 2002 21:43 schreef Kremers het volgende:
Stond geloof ik in deel 1.

Waneer hij hier komt is nog niet bekent, maar dat hij geen rumble heeft is voor mij al een reden om voor een gewone te kiezen, plus dat als de batterijen op zijn je ze weer kunt gaat opladen/vervangen en dat haaaaat ik :P

Standaard bereik was 3 meter maar kon geloof ik uitgebreidt worden :?
Standaard is 6 meter zonder een enkele fout. Hij redt het zelfs 10 meter zonder problemen. Ook als er een muur tussen zit. Dus...

Hij werkt 100 uur op 2 batterijen, en als je oplaadbaren hebt....

Die rumble vind ik wel leuk, bij een fighting game pak ik wel ff de normale :)

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 21:47 schreef muaddib het volgende:
Die rumble vind ik wel leuk, bij een fighting game pak ik wel ff de normale :)
Op zondag 02 juni 2002 21:37 schreef muaddib het volgende:
... en is maar 10 euro duurder..
Hm...
Je gaat er dus 2 kopen? De draadloze EN de normale :?
Is naar mijn id geldverspilling...

Je kan beter ff afwegen wat je belangrijker vindt.. Scheelt je een hoop geld (of kan je weer een game voor kopen :) )

Verwijderd

Topicstarter
Een halve game hooguit, enne: er zit standaard al een standaard controller bij. (hi hi)

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 21:53 schreef muaddib het volgende:
Een halve game hooguit, enne: er zit standaard al een standaard controller bij. (hi hi)
Wrom dan een draadloze extra kopen? Is ie zo goedkoop? Heb je geld over?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 juni 2002 21:54 schreef Blackwater het volgende:

[..]

Wrom dan een draadloze extra kopen? Is ie zo goedkoop? Heb je geld over?
Goede vraag... hmmmmmmm....

Ojaaa, ik weet het weer. Spellen op de NGC kan je met meer mensen spelen. Ik heb 1 irritant broertje dat altijd wel ingemaakt wil worden, of mij wil inmaken... En zelfs als ik alleen game wil ik nog wel eens rustig op de bank liggen die net iets te ver staat.

Verder haat mijn moeder de dradenzooi...

Verwijderd

Euhm het is altijd leuk om extra controllers te hebben. Weet je hoe leuk het is om met z'n vieren smash brothers te spelen.

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 21:59 schreef foxFX het volgende:
Euhm het is altijd leuk om extra controllers te hebben. Weet je hoe leuk het is om met z'n vieren smash brothers te spelen.
Op zondag 02 juni 2002 21:57 schreef muaddib het volgende:
Ojaaa, ik weet het weer. Spellen op de NGC kan je met meer mensen spelen. Ik heb 1 irritant broertje dat altijd wel ingemaakt wil worden, of mij wil inmaken...
Ja, maar wrom dan niet een extra normale? Die trilfuctie is echt :9~... Geeft je gewoon veel betere game-ervaring
Op zondag 02 juni 2002 21:57 schreef muaddib het volgende:
En zelfs als ik alleen game wil ik nog wel eens rustig op de bank liggen die net iets te ver staat.
Ik heb een goedkoper id!! Schuif de bank iets naar voren..

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, maar de setting van onze woonkamer ligt vaster dan een foto zou. (BP) Moeder again.

Maaruh met die trilfunctie heb je wel een point. Dus 2 normale en 2 draadloos. Dan wissel ik per situatie wel.

Verwijderd

:( sorry, dubbelpost.

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 22:06 schreef muaddib het volgende:
Maaruh met die trilfunctie heb je wel een point. Dus 2 normale en 2 draadloos. Dan wissel ik per situatie wel.
Op zondag 02 juni 2002 21:54 schreef Blackwater het volgende:

[..]

Is ie zo goedkoop? Heb je geld over?

Verwijderd

Topicstarter
Niet slim doen BlackWater! Ik ga werken in de vakantie.

Maar hier gaat het niet om! Ik wil weten wanneer hij komt! Plz anyone?

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 22:09 schreef muaddib het volgende:
Niet slim doen BlackWater! Ik ga werken in de vakantie.
Maar dan nog? Is imho gelverspilling!
Op zondag 02 juni 2002 21:53 schreef muaddib het volgende:
Kan je dus een hele game kopen door geen draadloze te kopen en gwoon 2 standaard :) (1 dus, want er zat er 1tje bij..)
Op zondag 02 juni 2002 22:09 schreef muaddib het volgende:
Maar hier gaat het niet om! Ik wil weten wanneer hij komt! Plz anyone?
Ja, sorry. Je heb gelijk. Je moet helemaal zelf weten of je het doet of niet.
Trouwes, doe maar wel! Heb je vier controllers en kan ik ook keertje meedoen samen met je broertje! Halen we Arjan erbij, is wel cool. Moet je alleen wel een spel kopen wat je met ze 4-en kunt spelen :)

Verwijderd

Topicstarter
SSB:M

Super Smash Bros Melee!

Da's goed BlackWater. Maar dan moet je wel toegeven dat het geen geldverspilling is. })

Verwijderd

Ik ga er sowieso 1 kopen. Het is voor mij gewoon een hebbedingetje. Komt vast wel een keer van pas.

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op zondag 02 juni 2002 21:42 schreef muaddib het volgende:
De rumble functie is een tril functie, [...]

Standaard bij NGC en XboX controller.
En niet te vergeten: de PS2 controller :).

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Pagina: 1