Eindelijk mijn Debian runnende te hebben, ging ik een stapje verder Ik denk dat ik er op een of andere manier erin geslaagd ben mijn 2de (IDE) harddisk (hdb dus) NIET te partitionen. Wat is volgens jullie een goede, liefst grafische (alhoewel ik met cfdisk ook overweg kan) partition viewer/editor?
Fdisk did it. Hoe kan ik zorgen dat hij automatisch gemount wordt @ boot? Heb debian btw
/etc/mtab gaat je niet helpen, die is alleen om uit te lezen want bevat de huidige informatie. Even toevoegen aan /etc/fstab is de juiste oplossingOp zondag 02 juni 2002 21:28 schreef yeadder het volgende:
in /etc/mtab of /etc/fstab zetten
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Wow, jij hebt me vandaag nu al 2x uit de miserie geholpenOp zondag 02 juni 2002 21:29 schreef odysseus het volgende:
[..]
/etc/mtab gaat je niet helpen, die is alleen om uit te lezen want bevat de huidige informatie. Even toevoegen aan /etc/fstab is de juiste oplossing.
Graag gedaan hoorOp zondag 02 juni 2002 21:32 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
Wow, jij hebt me vandaag nu al 2x uit de miserie geholpen
En dat terwijl mijn eigen systeem niet helemaal wil
* odysseus heeft over hetzelfde probleem hier al eens eerder een topic gehad en toen was er niemand die een antwoord had...nu blijkt het probleem van de dubbele halt nog steeds aanwezig, dus een bugreportje kan geen kwaad
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Pagina: 1