Toon posts:

Ti4200 niet VGA Compatible?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Net ff wat met sisoft sandra lopen pielen en zie ik opeens staan bij "Video System Information" bij mijn video adapter.

VGA Compatible: No

Wat betekent dit? Aangezien ik problemen had met het installeren van windowsxp en windows2000 (hij deed gewoon niets, zei in het begin iets van "starting windows" en bleef dan met een zwart scherm hangen. Was niet vastgelopen, deed gewoon niets meer) vroeg ik me af of dit daar iets mee te maken zou kunnen hebben. Of is het hier gewoon een driver-issue. Gebruik trouwens de detonator 28.32 van nvidia.

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Misschien idd iets met de drivers waardoor ie nog niet de juiste informatie terugspeelt.

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

nej alle gf4 is dat denk ik. Ik heb een ti4600 van asus, en een maat van een ti 4400 van asus en daar hebben we het zelfde probleem. gewoon een sisift fout denk ik :o

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 20:36
mijn geforce2 is ook niet VGA compatible, even als de geforce2 van een vriend van mij, zal wel aan sisoft liggen neem ik aan

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Verwijderd

Topicstarter
Hehe, oki dan weet ik genoeg... tnx allemaal

Verwijderd

Ik krijg ook wazige info uit sisoft, ik heb ook Ti4200:

OPenGL compliant: NO
Hardware T&L: NO
en nog meer NO aanduidingen op onderdelen die juist een Ti kaart wel zou hebben en hem juist zo snel maken als ze zeggen (3dmark zonder OC met alle functies voor goede beeldkwaliteit aan scoor ik toch nog 8800 :) )

• -Nexus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 21:14

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

[quote
beeldkwaliteit aan scoor ik toch nog 8800 :) )
[/quote]

Met welk proggje?

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:10

Pubbert

random gestoord

kan dit niet beter in de ti4200 topic?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Verwijderd

Ik denk het ook ja en SiSoft vind ik sowieso niet al te betrouwbaar :)
Maar da's weer een ander verhaal.
Linkje:
[topic=508274/1/50]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.