Toon posts:

[blizzard diablo II LOD] geluid kraakt

Pagina: 1
Acties:
  • 275 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
In het menu en tijdens het spelen kraakt het geluid, dit zijn zowel de effecten als de muziek. Bij het afspelen van de cinematics is er niets aan de hand. Ook in windows XP draait alles goed, video, mp3, divx niets aan de hand. Heeft iemand een idee waarom het dan in dit spel wel stoort :?

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Als je een soundblaster live! hebt,drivers updaten

Verwijderd

Topicstarter
nee, ik heb geen sblive, ik heb een of andere goedkope kaart voor 20,= opfzo...kwam altijd goed geluid uit, tot een dag of 2 geleden. ik heb het spel opnieuw geinstalleerd maar het wil niet werken. Ik zal eens kijken of er nieuwe drivers zijn, maar ik denk niet dat dit de oplossing is omdat het altijd heeft gewerkt.

Verwijderd

Heb ik ook wel is bij spellen, maar meestal is het verholpen als ik me comp. opnieuw opstart, maar dat denk dat je dat al geprobeerd had ;) :+

Verwijderd

Topicstarter
opnieuw opstarten is idd geen oplossing. Ik heb verder geprobeerd de drivers te downloaden (audiopci van creative) maar dat is een ding van 27,x kb en als ik die wil uitpakken dan geeft winzip /winace een ongeldig archief. Ik kan op download.com ook de drivers niet vinden (niet de goede) Iemand nog een alternatieve site ofzo?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:59
ik kan er niet veel over vinden,
mischien heb je hier iets aan:
[topic=182387/1/25]

succes ermee iig

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 juni 2002 00:00 schreef Crash-Override het volgende:
ik kan er niet veel over vinden,
mischien heb je hier iets aan:
[topic=182387/1/25]

succes ermee iig
nee staat niets nuttigs in :(

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:59
Op maandag 03 juni 2002 00:16 schreef miessie het volgende:

[..]

nee staat niets nuttigs in :(
hmmz, sorry m8
dacht maybe kan ie hier iets mee,
kon namelijk hier nergens iets vinden over problemen met geluid onder dat spel

edit:

kun je trouwens onder het spel voor andere geluidsinstellingen kiezen?
zoals AEX of dolby surround?
zo ja--> maybe daar es mee klooien?

Verwijderd

Topicstarter
nee, ik vind het ook maar raar, het heeft altijd gewerkt, Ik heb wel sinds kort wat codecs gedownload voor beeld en geluid van divx, maar dat deed de mediaplayer zelf..hij deelde het alleen maar mee zeg maar. Zou dit het kunnen zijn? en wat zou ik dan kunnen doen?

Verwijderd

dxdiag opstarten, dan tabblad sound en dan je hardware sound acceleration achteruit zetten

staat waarschijnlijk op full

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 juni 2002 09:43 schreef lill_cuz het volgende:
dxdiag opstarten, dan tabblad sound en dan je hardware sound acceleration achteruit zetten

staat waarschijnlijk op full
dit ga ik straks als ik thuis ben van werk even proberen. Ik hoop dat dit werkt, zou wel fijn zijn.

Verwijderd

Topicstarter
ben inmiddels thuis, heb het aangepast, maar er veranderd helemaal niets, het geluid kraakt nog steeds.

Verwijderd

Topicstarter
Inmiddels is het probleem opgelost, ik heb geen idee wat het nu eigenlijk was, dus das erg jammer. bedankt voor de hulp iig.
Pagina: 1