Toon posts:

Koolance kast + systeem upgrade ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik loop hard te denken aan een nieuwe computer heb mijn PIII 800 verkocht.

Loop te denken aan een
PIV 2,4 fsb 533
op een ASUS P4T533-C
in een Koolance PC2-601B Full Tower (waterkoeling dus)
met Rimm 1066 natuurlijk.

Nu wil ik deze ook wat verder omhoog hebben richting de 3 ghz maar kan wel wat ideeen gebreuken.
BV beter een 2,4 op FSB 400 kopen
ipv 1066 RIMM 800 Rimm nemen

En zijn er mensen die al werken met de kasten van koolance

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Algemene regel is dat 100MHz FSB makkelijker OCen dan 133MHz gevallen (400/533 my arse). Daarentegen is PC-1066 altijd aan te bevelen boven PC-800 als je denkt FSB van 133 (RIMM speed: 533MHz) te benaderen.

Oslik blyat! Oslik!

• De_Koele_Man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 22:51

De_Koele_Man

Zo koud als een klontje!

Op zondag 02 juni 2002 19:54 schreef cybergrave het volgende:
En zijn er mensen die al werken met de kasten van koolance
Ik "ken" er wel eentje :P
Die heeft twee koolance kasten gehad, die kleine en die antec gemodde kast. Hij vertelde mij dattie betere temperaturen had met die kleinere (dus niet die antec)
dus ik weet niet welke koolance kast jij wilt, maar als je een van die twee wil, dan zou ik dus die kleine kiezen

Meh!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Title editted

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt maar er staat overal dat die wel erg klein is en vooral met meerdere Harde schijven.

Tevens is die kleine nu wel al te kopen en die grotere kasten daar moeten we nog even op wachten via OC-SHOP bedoel ik dan.

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Kan je misschien niet beter DDR 333 RAM kopen? Ik dacht dat dat toch beter OCbaar is. :?

T.net gallery | V&A ads

Verwijderd

Topicstarter
Maar je heb dan wel veel minder bandbreede voor je mem

en die 533 mobo is goed te klokken proc en mem apart bedoel ik

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 22:38 schreef De_Koele_Man het volgende:

[..]

Ik "ken" er wel eentje :P
Die heeft twee koolance kasten gehad, die kleine en die antec gemodde kast. Hij vertelde mij dattie betere temperaturen had met die kleinere (dus niet die antec)
dus ik weet niet welke koolance kast jij wilt, maar als je een van die twee wil, dan zou ik dus die kleine kiezen
Ik ben dus die De Koelman kent, ik heb inderdaad beide kasten, de 601 heb ik nu nog. In tegestelling wat de Koeleman hier schrijft is de 601 beter, maar daar heb ik dan ook de 200s op de cpu staan. Dit blok is gewoon beter dan de 100s. Wat betreft de ruimte, je kan echt niet meer kwijt dan de kleine, immers 3 x 5 1/5, 2 hdŽs en 1 x floppy, dan hou je dus nog 1 3 1/2 over. En dat is dus net zoveel als de pc2-c kast. Maar door de pc-601 heb je meer ruimte om te werken, en passen er ook grotere moboŽs in. Suc6 met je keuze. Overigens ik ben zeeeeeer tevreden over de koolance, maar ik heb alles watergekoeld. Voor mijn temps kun je kijken op GoT.

Verwijderd

Topicstarter
Waar heb kok 601 besteld?

bij oc-shop.nl is ie er nog niet
Pagina: 1