You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.
daar heb ik dus echt geen zin in 
als ik het doe moet ik WindowsXP er op zetten maar die is echt niet zo relaxed omdat hij mindere ondersteuning heeft bij spellen. Nu speel ik niet veel spellen maar toch. En hardware support is ook niet zo heeel erg goed
. In de vakantie dan toch maar Windows XP Professional Nederlands. Ben er niet echt blij mee
als ik het doe moet ik WindowsXP er op zetten maar die is echt niet zo relaxed omdat hij mindere ondersteuning heeft bij spellen. Nu speel ik niet veel spellen maar toch. En hardware support is ook niet zo heeel erg goed
ik vind dat formatten gewoon 20x niets
. Maar goed ik zat net in Win98SE loopt de Explorer 4x achter elkaar vast. Das echt niet normaal meer
Ik moet nog 1 werkstukje maken voor Wiskunde op deze windows versie en dan gelijk als ik vrij ben ga ik mooi Windows XP Professional NEDERLANDS er op zetten. Maar jij denkt dat ik daar op vooruit ga?
AMD Thunderbird 1000 MHz
256 MB-RAM
GeForce 2 GTS
maar kan ik Windows XP installen met een Windows ME bootflop?
256 MB-RAM
GeForce 2 GTS
maar kan ik Windows XP installen met een Windows ME bootflop?
dat kan(je moet dan wel ff smartdrv laden, die staat op de win98 CD in X:\tools\oldmsdos\ ), maar je kunt ook booten vanaf de XP CD.
maar goed eerst de HD leeg met een Win98SE bootflop en dan gewoon booten vanaf CD
In dos intikken scanreg/restore
En dan een register uitkiezen van een eerdere datum toen hij nog wel goed was.
"Het leven is een mooie gelegenheid om meisjes te ontmoeten"
is ook een oplossing, maar mijn ervaring is:Op zondag 02 juni 2002 20:38 schreef Matthijz het volgende:
In dos intikken scanreg/restore
eens win98/ME brak, altijd brak.
Dan zet je het register terug, en dan heb je het zelfde probleem een week later weer.
Als je niet superveel gamed is het een verademing om naar XP te gaan. Dat haddik ook. XP erop, heeeeeeeeeeerlijk. Geen blauwe schermen meer, geen vastloper van XP, voelde gewoon zeer goed. In win98se was dat tog echt anders, daar irriteerde ik me er mateloos aan
Ben je weer ff met iets belangrijks bezig, looptie vast 
/me maakt ff duidelijk dat hij een tevreden Win XP gebruiker is
/me maakt ff duidelijk dat hij een tevreden Win XP gebruiker is
Heb je de shutdown patch voor Win98SE geinstalleerd? Deze wil ook nog wel eens helpen bij dit soort errors dacht ik.
Link in deze reactie
Link in deze reactie
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
idd waarom geen w2k, w2k roeleert gewoon!!!!Op zondag 02 juni 2002 22:16 schreef sventhemen het volgende:
Waarom geen win 2000??
Kan je ook uitzetten, wist je dat?Op zondag 02 juni 2002 22:31 schreef robbertkrebbers het volgende:
[..]
idd waarom geen w2k, w2k roeleert gewoon!!!!![]()
![]()
vergeleken met die teletubbie look van xp
En threadstarter, waarom boot je niet gewoon van de CD eigenlijk?
Tja
die verveldende iconen niet. Maar ook zonder die look vind ik w2k beter, mijn mening:Op zondag 02 juni 2002 22:34 schreef MadEgg het volgende:
[..]
Kan je ook uitzetten, wist je dat?
En threadstarter, waarom boot je niet gewoon van de CD eigenlijk?
Wxp = W2k + veel troep
Maar Wxp is beter voor gamerz want heel veel spellen detecteren in 2K de NT-core, en weigeren te draaien, terwijl ze prima draaien op XP...Op zondag 02 juni 2002 22:41 schreef robbertkrebbers het volgende:
[..]
die verveldende iconen niet. Maar ook zonder die look vind ik w2k beter, mijn mening:
Wxp = W2k + veel troep
Tja
nooit last van gehad, maarja ik game toch niet zoveelOp zondag 02 juni 2002 22:42 schreef MadEgg het volgende:
[..]
Maar Wxp is beter voor gamerz want heel veel spellen detecteren in 2K de NT-core, en weigeren te draaien, terwijl ze prima draaien op XP...
Ik wel, ik weet zo niet precies meer welke, tijd geleden dat ik W2K draaide, maar best veel die niet werkten.Op zondag 02 juni 2002 22:43 schreef robbertkrebbers het volgende:
[..]
nooit last van gehad, maarja ik game toch niet zoveel
Tja
Voor en nadelen tussen XP en Win2k zijn al 100 keer uitvoerig besproken op dit forum en is tevens afhankelijk van de wensen van de gebruiker. Gaarne ontopic blijven en die discussie niet verder voeren...
Einde dienstmededeling, u mag weer gaan zitten
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Mag ik ook blijven staanOp zondag 02 juni 2002 22:47 schreef Merely het volgende:
edit:
sorry kon het niet laten
sorry kon het niet laten
Tja
Probeer eens de registry checker te draaien. Zit in Accesoires -> System info en menuutje Tools.
Go with the flow blocking your way and use AD for achieving results
Heb trouwens een ander topics gevonden met een dergelijk probleem...
Probeer de oplossingen die daar geboden worden ook even:
[topic=485662]
Ook op het technet van Microsoft staat daar iets over:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q186909
Probeer de oplossingen die daar geboden worden ook even:
[topic=485662]
Ook op het technet van Microsoft staat daar iets over:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q186909
SYMPTOMS
When Windows starts, the Registry Checker tool may display the following message:
Windows registry is damaged. Windows will restart and try to fix the problem.
When you click OK, you may receive the same message when Windows restarts.
Note that running the real-mode version of Registry Checker (Scanreg.exe) at a command prompt does not detect registry damage.
There are two methods you can use to identify whether defective memory chips are causing the problem:
Method 1:
• Remove or replace memory chips in the computer to see if the problem is resolved.
Method 2:
Try limiting the amount of memory that Windows uses. If limiting the amount of memory that Windows uses resolves the issue, the problem is a defective memory chip. To limit the amount of memory Windows uses, follow these steps:
• Restart Windows in Safe mode. To do so, restart your computer, press and hold down the CTRL key until the Windows 98 Startup menu appears, and then choose Safe Mode.
• Click Start, point to Programs, point to Accessories, point to System Tools, and then click System Information.
• On the Tools menu, click System Configuration Utility.
• On the General tab, click Advanced.
• Click to select the Limit Memory To <n> MB check box, and set the value to 16 megabytes (MB).
NOTE: Limiting memory to less than 16 MB may prevent Windows from loading. If you are unable to start Windows normally, start Windows in Safe mode and then disable this option by pressing and holding down the SHIFT key throughout startup.
• Click OK, and then click OK.
• Restart your computer normally.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Pagina: 1