Hi,
Mijn vorige post werd gesloten wegens het plaatsen van een (goedbedoelde) url.
Zodoende dat ik opnieuw een topic open hierover omdat ik nog steeds met het probleem zit.
Ik heb sinds kort een Geforce4 MX440/Athlon 1.8+/512MB.
Prima zoals alles loopt nu,alleen heb ik nu in mijn games een soort storing in mijn beeld.
Vooral het spel Medal of honor heeft het heel erg.
Ik zie in een fractie van een seconde een soort van een trillende golf midden in mijn beeld.
Lijkt net of het 1e gedeelte van m'n scherm wat trager wordt opgebouwt dan de andere helft.
Helaas is deze storing steeds te kort aanwezig om nu precies te zeggen wat het is,maar bij bijna elke verandering van mijn scherm is deze storing aanwezig.
Ik heb al nieuwe drivers geinstaleerd en nog steeds geen verschil.
Iemand die het mischien wel weet?
Mijn vorige post werd gesloten wegens het plaatsen van een (goedbedoelde) url.
Zodoende dat ik opnieuw een topic open hierover omdat ik nog steeds met het probleem zit.
Ik heb sinds kort een Geforce4 MX440/Athlon 1.8+/512MB.
Prima zoals alles loopt nu,alleen heb ik nu in mijn games een soort storing in mijn beeld.
Vooral het spel Medal of honor heeft het heel erg.
Ik zie in een fractie van een seconde een soort van een trillende golf midden in mijn beeld.
Lijkt net of het 1e gedeelte van m'n scherm wat trager wordt opgebouwt dan de andere helft.
Helaas is deze storing steeds te kort aanwezig om nu precies te zeggen wat het is,maar bij bijna elke verandering van mijn scherm is deze storing aanwezig.
Ik heb al nieuwe drivers geinstaleerd en nog steeds geen verschil.
Iemand die het mischien wel weet?