Toon posts:

Vraagje over mijn mobo ( Abit KT7A )

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat kan er volgens jullie maximaal op mijn mobo?

Dus niet wat er officieel maximaal op kan / mag.

Op de Abit site stond dat er met 1 of ander bios update een 1400 mhz op kan, maar me broer zei dat er wel een 2000+ op kon...,...,... :D

edit:
Ik heb dus een Abit KT7A

Verwijderd

ik d8 dat de XP 2000 + er niet meer op kon, maar maybe wel met de nieuwste biosupdate. Wat op de abit site staat is iig gegarandeerd, rest voor eigen risico ;)

Verwijderd

Als je een moederbord versie 1.0 hebt kan er maximaal een ouderwetse athlon. Vanaf versie 2.0 of 3.0 kan er ook een XP op.
Check daarvoor www.abit.com.tw
Versie van je moederbord kun je in een van de vier hoeken vinden. (zie ook manual)
BTW. Hier draait er al een jaar een athlon 1200 op 1466 op en gaat niet kapot. :)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:28
officeel ondersteund alleen de rev 1.3 (kan je zien op een chip bij je PCI slots) de Athlon XP. Echter er zijn ook diverse gevallen bekend van mensen die een XP hebben draaien op oudere rev's (zelf heb ik een rev 1.1 met een XP 1600+), echter dit werkt niet altijd!
Check de KT7-FAQ of de search voor meer info.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Topicstarter
Hey, TAG_Speedy, kun jij mij ff contacten?

MSN : w_port@hotmail.com

PLEASE!!

Verwijderd

Topicstarter
PAUL:

KT7A/KT7A-RAID versions 1.0 to 1.2: All Athlon (Thunderbird) processors with both 100MHz and 133MHz FSB. AthlonXP processors are not officially supported due to a minor timing problem that can require you to hit reset during a cold boot. Unofficially, however, few people seem to experience this problem and these processors work fine.
Ik heb hem dus eens goed doorgelezen, en hier staat dus dat alles er op kan... Is deze site nu nog helemaal up to date?
Pagina: 1