Ik heb onlangs Radeon gekocht (275/275) De winkel heeft per abuis ook een Geforce ti4400 naar me opgestuurd. Deze ligt nog op het postkantoor. De Radeon kan ik nog wel retourneren maar ik krijg dan maar 80% van de aankoop retour. Zal ik nog switchen. De Radeon bevalt me eigenlijk wel goed. Is FSAA echt zo boeiend en is 2d geforce echt zo slecht?
Foutje van de winkel, gewoon terug sturen dat ding
per abuis 
maar als je niet hoeft te betalen voor die Geforce zou ik die mooi houden, 2D is heel erg verbeterd bij de GF4
maar als je niet hoeft te betalen voor die Geforce zou ik die mooi houden, 2D is heel erg verbeterd bij de GF4
prijsverschil??
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
ik zou voor de GF4 ti4400 gaan
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
De geforce is een Gainward ti 4400 Golden sample. Prijsverschil in het voordeel van de Radeon is 100 euro
Ik heb twijfels over de Geforce. Ik zag bij mycom een s de Asus 4600 en ik vond de 2d erg brak. Nou zegt dat nog niks, want in winkels is het vaak slecht, maar ik heb hiervoor een radeon 64 mb VIVO gehad en die had een lekkere 2d. Daarvoor had ik een Geforce 1 die een slechte 2d had.
Zeker 33% sneller dan de Radeon.Op zondag 02 juni 2002 18:43 schreef Fugazi het volgende:
Ik heb twijfels over de Geforce. Ik zag bij mycom een s de Asus 4600 en ik vond de 2d erg brak. Nou zegt dat nog niks, want in winkels is het vaak slecht, maar ik heb hiervoor een radeon 64 mb VIVO gehad en die had een lekkere 2d. Daarvoor had ik een Geforce 1 die een slechte 2d had.

2d is echt dik in orde, zeker bij Gainward.
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Ik krijg over een week een eizo 565 TFT 17"in het zwart. 2d beeld met DVI maakt dus niks uit bij beide kaarten?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()