Toon posts:

DVD + tuner + versterker all-in-one ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn ouders zijn van plan zo'n minisetje te kopen met een DVD-speler, tuner en versterker met surround in een. Ze willen maximaal 800 euro uitgeven. Heeft iemand van jullie ervaringen met die dingen? Het belangrijkste is dat ie zilvergrijs is (pa en ma zijn nogal designfreak en anders past ie niet bij de zilvergrijze matchline-tv) en er cool uit ziet.

Dus kortom: iemand tips? Welk merk wel/niet te kopen. Wat ook wel handig is, is de mogelijkheid om mp3's af te spelen en videocd. DivX wordt waarschijnlijk niet ondersteund of wel?

• siteslammer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-01-2021
Een kort en stondig advies GEEN sony zijn nl. kut in prijs/kwaliteit verhouding en alleen in zwart

bv. pioneer of samsung hebben zilver/grijs dvd spelers

www.bigclan.co.uk

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:14
Op maandag 03 juni 2002 00:17 schreef siteslammer het volgende:
Een kort en stondig advies GEEN sony zijn nl. kut in prijs/kwaliteit verhouding en alleen in zwart

bv. pioneer of samsung hebben zilver/grijs dvd spelers
Ik heb zelf dus echt wel eens een zilver grijs 5.1 sony setje gezien.

He beste is gewoon om eens een paar winkels langs te gaan om daar eens wat setjes te beluisteren en te vergelijken.

En div x zullen deze setjes niet afspelen.

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-01 13:42

Xymox

Determinism rulez !

De Sony DAV800 is daar een voorbeeld van. Ziet er erg gelikt uit (compleet met mooie box-standaarden) en SACD ondersteuning. Echter de ervaringen over dit systeem zijn wisselend positief.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

• JC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11-2025

JC

- minimalistic -

Wat dacht je van dit setje van Panasonic, SC-DT100? Kost 779 euro volgens de website *D
Check voor meer info de Panasonic website

Afbeeldingslocatie: http://www.panasonic.nl/producten/images/SC-DT100.jpg

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-10-2025

FFF

Vaak is het zo dat die all in one dingen wat minder zijn, als echt losse componenten, maar ja, voor 800 euro heb je kwa losse componenten ook niet echt veel.

Ik zou toch een losse receive en dvd halen.

Verwijderd

LG heeft dacht ik ook zo'n setje... m'n overbuurman heeft zoiets staan, maar ik vind het zelf niks

een andere kennis heeft zo'n pioneer alles-in-één ding en dat is leuk om de films af te spelen, maar het geluid is naar mijn mening echt matig (vooral als je hem eens wat harder zet)!

wat bij die pioneer wel handig is, is dat er een 'los' display (met snoer) bij zit die je bijvoorbeeld in de kast kan leggen zodat je ziet op hoeveel minuten je dvd staat en dan kan je het apparaat waar de dvd inzit bijvoorbeeld onderin een dicht kastje stoppen

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:50

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

ik d8 zelf aan de:
1. Pioneer DV-444SYS of
2. Pioneer NS-DV77

iemand ervaring met deze 2?

Weet iemand een forum waar ze dieper ingaan op dvd/surround etc.

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Op maandag 03 juni 2002 08:48 schreef sander815 het volgende:

Weet iemand een forum waar ze dieper ingaan op dvd/surround etc.
www.dvdforum.nl
www.dvd.nl
Pagina: 1