Q3 Bid For Power probleem

Pagina: 1
Acties:

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Ik Bid For Power (RC3) gedowload en geinstaleerd. Bij mij thuis doet hij het gewoon, zonder problemen.
Maar nu heb ik hem hier bij het broertje van mijn vriendin op de computer gezet en nu doet hij het niet goed :(

Ik kan alleen maar met vegeta spelen, andere characters kan ik niet selecteren.
Heeft iemand iets soort gelijks gehad? Is hier een oplossing voor?? Want alleen met vegeta spelen begint een beetje saai te worden.

...

Verwijderd

Het spel wordt toch saai na een kwartier, dus waarom al die moeite :z.

Eenamaal je alle chars hebt gehad en "alle" moves hebt gezien dan heb je het we gehad, ik vin het dus iig een grote tegenvaller.

Maar ok, ik dwaal af.

Misschien zie je iets over het hoofd of is er een patch voor?

• Haranaka
Nee ik heb precies dezelfde files gebruikt om de boel hier te instaleren als bij mij thuis.

Daarom snap ik er ook niets van :?

...

Verwijderd

Was bij mij ook met Bid for Power tournament, toen was alleen Satan geselecteerd en dat was billen. Ik heb toen een andere patch voor Qwak gedl en toen deed ie het gewoon goed, had gewoon weer 65 skins. Als dit ook niet wil werken kan je ergens in een .cfg file de naam zetten van welke skin je wil spelen maar dat is te veel werk om elke keer te zetten.

[edit] volgens mij was het patch versie 1.31 ofoz iets, weet het niet meer zeker [edit]

Suc6

• Haranaka
Hmm ok, ik zal eens een andere patch meenemen voor die jongen. Toch wel heel raar dan dat hij het bij mij wel doet met diezelfde patch...
En ik had al lopen spelen met die config file zodner resultaat.

...