Hi, kwil een nieuw systeempje in elkaar zetten, ik zat te denken aan de nieuwste 15000 rpm Seagate Cheetah of de newe van Fuji.
Het probleem is dat die krengen fokking duur zijn.
Ze zijn ook groot voor slechts het doel dat ik voor ogen heb.
Geen probleem dacht ik, ik wilde die schijf toch alleen maar voor supersnel booten, want op dit gebied is je HD meestal de bottleneck.
Ik wil gewoon alleen windows op die schijf zetten en voor de rest nix, zodat windows lekker snel loopt en boot.
Dus ben ik op zoek naar een kleine schijf...5 of 6 GB maar dan wel 15000 RPM en het liefste met zo klein mogelijke accestimes etc etc.
Oh ja....en goedkoop mag het best zijn, want superrijk ben ik niet.
Waar kan ik zoiets kopen, ik zie bij pricewatch alleen maar grote schijfen van 15000 rpm?
Thanx.
Het probleem is dat die krengen fokking duur zijn.
Ze zijn ook groot voor slechts het doel dat ik voor ogen heb.
Geen probleem dacht ik, ik wilde die schijf toch alleen maar voor supersnel booten, want op dit gebied is je HD meestal de bottleneck.
Ik wil gewoon alleen windows op die schijf zetten en voor de rest nix, zodat windows lekker snel loopt en boot.
Dus ben ik op zoek naar een kleine schijf...5 of 6 GB maar dan wel 15000 RPM en het liefste met zo klein mogelijke accestimes etc etc.
Oh ja....en goedkoop mag het best zijn, want superrijk ben ik niet.
Waar kan ik zoiets kopen, ik zie bij pricewatch alleen maar grote schijfen van 15000 rpm?
Thanx.