Smartdoctor geeft rare volt. aan wanneen twinview?

Pagina: 1
Acties:

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:34
Ik heb een ASUS V7100 pro met tv-out, maar zodra ik twinview aanzet gaat smartdoctor zeuren:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~i.blaauw/asus.jpg

De voltages dus veel te hoog en hij zegt dat de fan niet meer draait, dus ik me bak openen en zie dat dat ding vrolijk draait :) is dit nou iets waarover ik me zorgen moet gaan maken of is dat smartdoctor gewoon gaar? :)

Btw, hoe doe je dat als je Nview gebruikt dat het beeld op je tv over het gehele opp. wordt verspreid. (want ik heb namelijk 4 zwarte balkjes aan alle 4 de zijkanten, btw resolutie veranderen helpt niet)

Verwijderd

heb ook nog een v7100 pro pure maar zonder tvc out en dat proggie gaf bij mij ook een foutje

normaal zag hij dat het fannetje op zo'n 4500 rpm liep(dacht ik)maar zodra hij uit de monitor standby kwam gaf hij 9000 nogwat aan terwijl ik zag zag dat hij gewoon hetzelfde liep,zitten gewoon wat bugs in lijkt me maar kan je die voltages niet met een ander proggie meten?

• spokje
Btw, hoe doe je dat als je Nview gebruikt dat het beeld op je tv over het gehele opp. wordt verspreid. (want ik heb namelijk 4 zwarte balkjes aan alle 4 de zijkanten, btw resolutie veranderen helpt niet)
En bij tvtool heb ik of alleen de monitor of alleen de tv :/ en ik wil allebei :) iemand een oplossing?

Btw, dat met die voltages daar gok ik maar op dat het aan het progje, ook als er echt 4 volt op komt te staan zou die kaart binnen de kortste keren kapoet zijn en aangezien ik 3 jaar garantie heb...:D

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:56

Valkyre

Kitesurf FTW!

volgens mij is dat progje al net zo brak als asus probe, daar klopt over het algemeen ook geen ruk van!

iRacing Profiel

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Smartdocter is niet helemaal accuraat met het weergeven van waardes.
Toen ik het vroeger ook nog gebruikte gaf smartdocter een rpm van 7800 aan :D en dat op een asus geforce 3 deluxe :+

39

• spokje
Op maandag 03 juni 2002 09:36 schreef spokje het volgende:

[..]

En bij tvtool heb ik of alleen de monitor of alleen de tv :/ en ik wil allebei :) iemand een oplossing?
Iemand? ;(

Verwijderd

heb hetzelfde probleem met die zwarte balkjes
je moet je beeldscherm resolutie verlagen naar
die van de tv over het algemeen 640x480.
dan zijn ze weg tenminste hier wel :+

met tv tool kun je hem op 800x600 krijgen maar
alleen heb je dan de tv. ik vind het ook zwaar
klote maar telkens als ik divx kijk dan verlaag ik et maar
even. ik heb zelf dus ook nog geen oplossing gevonden :'(
Pagina: 1