Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.
Verwijderd
Is idd verkeerde forum. Zou in [OCE] moeten.Op zondag 02 juni 2002 17:12 schreef a casema user het volgende:
Mijn TV ging laatst zomaar kaput en doet totaal niets meer.
Dus ik heb het net ff opengehaald en zag een zekering zitten.
[afbeelding]
Mijn multimeter geeft aan dat dat ding een oneindig hoge weerstand heeft (dus is kapot).
Er staat alleen niet op hoeveel Amphere dat ding is zodat ik deze zekering kan vervangen.
Het enige wat rondom de zekering staat is : T3.15H 250V
Iemand een idee?
PS
hoop dat dit het juiste forum is hiervoor wil anders een modje het verplaatsen ?
Loop met die zekering naar je lokale elektronica-boer, en vraag of ze die specifieke zekering hebben. Succes!
Verwijderd
Als je deze zekering nou meeneemt naar een goeie elektro shop, die kan zelf zien adhv. de kleurcodering wat voor zekeringetje het is.
En anders moet je zelf ff kijken in een elektro boek, daar staan dat soort codes ook wel uitgelegt.
En anders moet je zelf ff kijken in een elektro boek, daar staan dat soort codes ook wel uitgelegt.
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
dank u allen.
Ik ga maandag een nieuwe zekering halen, het is natuurlijk maar te hopen dat het daaraan ligt want een zekering springt natuurlijk niet zomaar.
Ik ga maandag een nieuwe zekering halen, het is natuurlijk maar te hopen dat het daaraan ligt want een zekering springt natuurlijk niet zomaar.
Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.
Verwijderd
als je hiermee naar een shop gaat (electro) dan weten de meesten het al aan de kleuren die er op zitten
Op zondag 02 juni 2002 17:19 schreef Duinkonijn het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/20069 (c)
3.1A
Op zondag 02 juni 2002 17:19 schreef Duinkonijn het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/20069 (c)
3.1A
Slaat neem ik aan op het feit dattie eerst had moeten zoeken, en dat wordt aangetoond met het geven van zijn user profile met 2 berichten. (correct me if I'm wrong)Op zondag 02 juni 2002 19:54 schreef insan1ty het volgende:
[..]
A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke
Pagina: 1