DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
In dat geval heb je meer aan een tank dan aan een no police cheat
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Uh mja volgens mij wel, je moest een proggie ofzo downloaden staat in de off. gta3 got faq moet je ff kijken bij de grote gta 3 topics staat bij de eerste posts wel een link grtz
Verwijderd
Die 2 cheats roelen, gaat iedereen elkaar rossenOp zondag 02 juni 2002 17:04 schreef Arfman het volgende:
Weet iemand of er een cheat bestaat waarmee je de politie _compleet_ uitschakelt ? Ik wil eens even kijken wat voor mayhem dat oplevert in combinatie met weaponsforall en itsallgoingmaaad
Ja meneer met de mega-originele nick, dat komt omdat ik nog nergens een cheat ben tegengekomen om de politie _compleet_ uit te zetten !Op zondag 02 juni 2002 17:10 schreef Crash-Override het volgende:
nu is er een sticky over en dan nog openen ze topics over GTA 3
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Dat zou inderdaad meesterlijk zijn ja. Een apache met vol wapenarsenaalOp zondag 02 juni 2002 17:10 schreef MasterOverdrive het volgende:
ik wil nog een helicopter hebben cheat
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
gaan we flamenOp zondag 02 juni 2002 17:12 schreef Arfman het volgende:
[..]
Ja meneer met de mega-originele nick, dat komt omdat ik nog nergens een cheat ben tegengekomen om de politie _compleet_ uit te zetten !
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()