Toon posts:

javascript: [FMP-CurrentRecordNumber] veranderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Oke, het gaat om CDML wat op zich hier niet zo belangrijk is.

In de record page die wordt getoond door een database heb ik de volgende link om naar de volgende record te gaan:

href="FMPro?-db=[FMP-CurrentDatabase]&-format=[FMP-CurrentFormat]&-lay=[FMP-CurrentLayout]&[FMP-CurrentSort]-sortfield=[FMP-SortFieldItem]&-sortorder=[FMP-SortOrderItem]&[/FMP-CurrentSort][FMP-CurrentFind]-op=[FMP-FindOpItem]&[FMP-FindFieldNameItem]=[FMP-FindFieldValueItem]&[/FMP-CurrentFind]-lop=[FMP-CurrentLOP]&-max=1&-skip=[FMP-CurrentRecordNumber]&-[FMP-CurrentAction]"

-skip=[FMP-CurrentRecordNumber] moet nu -skip=[FMP-CurrentRecordNumber]-2 worden om een record terug te gaan, maar dat werkt niet zo. Hoe kan ik met een simpele javascript die eigenlijk met alle browsers werkt dat currentrecordnumber verlagen met het getal 2?

ik zat al te denken om de url te verdelen in 3 stukken en het middelste stuk dat nummer dus met javascript te verlagen en daarna alles aan elkaar te lijmen. Hebben jullie een beter idee en hoe kan ik dat dan weer in die url zetten?

het gaat om deze website: http://www.boomberg.org/ (niet dat het belangrijk is maar misschien willen jullie de site zien :))

Verwijderd

Nostalgie voor mij :D .. dat goeie ouwe FileMaker Pro :P

Maar om even terug te komen, dit doe je dus via de web companion onder FmPro, en dat is net als elke andere SS-taal serverside. Je zult toch echt via de gebruikelijk Filemaker Pro scripting deze integers kunnen wijzigen.

Ik heb geen FmPro manual bij de hand, maar het is heel makkelijk te doen :)

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:02

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Op zondag 02 juni 2002 16:59 schreef sharky_k_ het volgende:

het gaat om deze website: http://www.boomberg.org/ (niet dat het belangrijk is maar misschien willen jullie de site zien :))
En waar valt dat onder? Juist:
Afbeeldingslocatie: http://www.spamtownusa.com/spamjam/spam.jpg

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 juni 2002 17:09 schreef Prammenhanger het volgende:

[..]

En waar valt dat onder? Juist:
[afbeelding]
onzin |:(... er wordt zo vaak gevraagd naar de pagina waar het staat zodat ze een beeld krijgen

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:02

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Op zondag 02 juni 2002 17:23 schreef sharky_k_ het volgende:

[..]

onzin |:(... er wordt zo vaak gevraagd naar de pagina waar het staat zodat ze een beeld krijgen
kuch kuch
Uit je eigen reactie, sharky_k
(niet dat het belangrijk is maar misschien willen jullie de site zien )
Onzin zei je :?

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 juni 2002 17:24 schreef Prammenhanger het volgende:

[..]

kuch kuch
[..]

Onzin zei je :?
misschien willen jullie de site zien.. het gaat hier om twee regels naast een goede vraag

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het probleem opgelost door inderdaad in de filemaker database een bereking te laten maken. Het werkt nu op een andere manier omdat na het zoeken CurrentRecordNumber niet is wat ik wil dat het is, die berekening was toch nog nodig.
Pagina: 1