[Ps2] Voor de tweede keer defect ;(

Pagina: 1
Acties:

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Hoi,

Vandaag ben ik erachter gekomen dat m'n Ps2 voor de tweede keer naar de kl*te is gegaan ;( :'(

De eerste keer was gelukkig nét voor de 1e maand garantie, dus toen kreeg ik een nieuwe maar nu moet ie dus opgestuurd worden om vervolgens een tweede handsje te krijgen van misschien 1.5 jaar oud ;(

Ik had gewoon 1.5 maand er nix meer mee gedaan en net wou ik 'm aansluiten en ik kreeg alleen heel gare strepen op m'n scherm...

Ik heb misschien 3uurtjes op dat ding gespeeld!!!

Nix fouts mee gedaan, hij heeft gewoon netjes in de kast gestaan, niet gevallen helemaal niets!

Hier flip je écht van uit! :(
Dat moest er ff uit

Nog meer mensen zo'n slechte ervaringen met de Ps2?

T.net gallery | V&A ads

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:11

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik haat dat echt zo verschrikkelijk hè die refurbish acties, echt niet normaal. Ben je zelf super zuinig op je spullen zonder krasjes, krijg je een afgeragde van een ander, en die mooie van jou, krijgt een ander weer (gerepareerd).

20*350ZO45°

Verwijderd

Nog nooit problemen gehad met m'n PS2...0,0 en die wordt heel wat intensiever gebruikt dan de jouwe zo te horen. Maarruh, gewoon mee terug gaan hoor...hoe oud is ie? Van spelcomputers mag je uitgaan dat ze jaren meegaan, dus heb je wettelijk gezien nog garantie...(zie ook topic over garantietermijn PS2)

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:43

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Op zondag 02 juni 2002 16:50 schreef Juniorrules het volgende:

Nope, werkt perfect hiero. En ik ben er ook heel zuinig op hoor :)

* mOrPhie kijkt er voornamelijk DVD's op ;)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Verwijderd

Oh dat zuigt :(

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
De eerste keer:

Ik kocht 'm op 2 december 2001 hij ging de 27ste kapot meteen een nieuwe gekregen. :)

Daarna heb ik nog maar iets van 3 uurtjes gespeeld op dat ding tot vandaag. Blijkt ie dus defect te zijn.

En nu krijg ik een 2e hands die waarschijnlijk helemaal vol met krassen zit terwijl ik heel erg zuinig op m'n huidige ben geweest :'(

En op een andere console overstappen heeft ook geen zin angezien ik hier nog 22 games, 26 demo's, 3 controllers en een DVD afstandsbediening heb liggen... ;(

Heeft iemand nog meer van dergelijke ervaringen met de Ps2?

Ik kan wel huilen man! de TWEEDE keer! :'(

T.net gallery | V&A ads

Verwijderd

het hoort niet kapot te gaan en ik vind het ook snue

behoor tot de groep die altijd 0,0 problem hebben met hun consoles
nouja me xbox lens ging binnen 1 dag kapot en kreeeg een nieuwe mee :)

maar met me PS2 is nog niets gebeurd..ook niet na urenlang kopieen draaien

maarre als je er maar 3 uur op heb gespeeld in 6 maanden tijd dan hoef je toch niet zo te balen????
of heb je een reden dat je zo weinig speel?

• twi
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-12-2025

twi

Op zondag 02 juni 2002 17:03 schreef Juniorrules het volgende:
Daarna heb ik nog maar iets van 3 uurtjes gespeeld op dat ding tot vandaag. Blijkt ie dus defect te zijn.

<knip>

terwijl ik heel erg zuinig op m'n huidige ben geweest :'(
Volgens mij ben je een beetje TE zuinig geweest met dat ding. Een console koop je om te gebruiken, niet omdat 'ie zo mooi staat op je kamer ;)

Niks aan te doen, liever een afgeragde bak die goed werkt, dan een krasloze PS2 die 't niet doet. Misschien kun je 'm zelf laten repareren, maar dat kan een kostbare zaak worden (en krijg je er toch weer krasjes op ;) )

Verwijderd

vriend van mij heeft nu zijn 4e al

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Heeft niet iedreen 1 jaar garantie standaart op z'n PS 2 :?. Wat ik wel weet is dat ik een jaar garantie op me PSX kreeg. Hoeveel garantie ik op me PS2 heb weet ik niet, maar dat zal ook wel een jaar zijn. Dus je kan altijd terug gaan naar de winkel voor je garantie, want zo'n ding hoort niet zo snel kapot te gaan. Iig erg rot voor je. Maar hoe komt het dat je er zo ie zo. zo weinig op speelt?

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-01 22:14
Wij hebben ook een probleem met de PS2, hij speelt geen DvD's meer af :( Moet dus van de week ook terug.

Voor spellen wordt ie dagelijks gebruikt, DvD's hooguit een paar keer gedaan :(

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:56

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik heb mijn ps2 al sinds den beginne en geen probs mee gehad, tot nu toe.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op maandag 03 juni 2002 10:25 schreef MaDLiVe het volgende:
Ik heb mijn ps2 al sinds den beginne en geen probs mee gehad, tot nu toe.
Hiero ook geen problemen :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:30
Kheb tot nu toe ook geen problemen :)
Tis omdat je zoveel games hebt, maar anders zou ik ook geen nieuwe kopen.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Verwijderd

Ik heb hem ook al sinds zijn dageraad en nooit ook maar een probleempje gehad.

Verwijderd

volgensmij is dit gewoon zo'n x-box van die ff sony komt afzijken! ik ken heel veel mensen met een ps2 en ik heb nog nooit een prob gehoort :)

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Ik heb wel eens het gerucht gehoord dat als je je PS2 rechtop zet, dat ie dan eerder stuk gaat.
IMO echt weer bullshit, die van mij staat nu rechtop en de eerste maanden nog plat.
Nog geen problemen gehad, en ik heb 'm al een paar keer ergens mee naartoe genomen.
Gewoon af en toe een :* geven :)

Ik snap alleen niet dat je meer spellen hebt dan je op 2 handen kunt tellen maar dat je er in al die tijd maar 3 uurtjes op hebt gespeelt.

Zet je 'm trouwens helemaal uit of blijft ie op stand by?
Zijn je kabels wel goed?
Wordt ie niet te warm?

En dat je een zwaar afgeragte krijgt dat zal toch wel meevallen? beetje erg dramatisch.
Ik snap dat je liever geen andere hebt, ik ben zelf ook erg zuinig op m'n spullen.

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:10

Pubbert

random gestoord

Op zondag 02 juni 2002 16:50 schreef Juniorrules het volgende:
Hoi,

Vandaag ben ik erachter gekomen dat m'n Ps2 voor de tweede keer naar de kl*te is gegaan ;( :'(

De eerste keer was gelukkig nét voor de 1e maand garantie, dus toen kreeg ik een nieuwe maar nu moet ie dus opgestuurd worden om vervolgens een tweede handsje te krijgen van misschien 1.5 jaar oud ;(

Ik had gewoon 1.5 maand er nix meer mee gedaan en net wou ik 'm aansluiten en ik kreeg alleen heel gare strepen op m'n scherm...

Ik heb misschien 3uurtjes op dat ding gespeeld!!!

Nix fouts mee gedaan, hij heeft gewoon netjes in de kast gestaan, niet gevallen helemaal niets!

Hier flip je écht van uit! :(
Dat moest er ff uit

en weet je niet of dit probleem ergens bekend is op Got ofzo.. wie weet is het vaker gebeurd en kan je het zelf repareren..

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Banzi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-01 20:59
Op zondag 02 juni 2002 17:03 schreef Juniorrules het volgende:
En op een andere console overstappen heeft ook geen zin angezien ik hier nog 22 games, 26 demo's, 3 controllers en een DVD afstandsbediening heb liggen... ;(
HUH??????

En dat voor 3 uur spelen??? Heb je de loterij gewonnen ofzo??? Of ben je recencent dat je die spellen gratis toegestuurd krijgt ofzow???

Ik heb thuis 3 playstations... Nog geen een heeft het begeven... En ik heb (in ieder geval de 1e 2) ze ook al langer dan een half jaar...

Ik zag, ik nam en ik kwam...

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Op maandag 03 juni 2002 13:40 schreef Banzi het volgende:
Ik heb thuis 3 playstations... Nog geen een heeft het begeven... En ik heb (in ieder geval de 1e 2) ze ook al langer dan een half jaar...
HUH??????
Heb je de loterij gewonnen ofzo??? Of ben je recencent dat je die playstations gratis toegestuurd krijgt ofzow???

;)

Mensen die al 2 of meer PS2's kapot hebben houden er volgens mij geen rekening mee dat de ventilatie goed moet zijn.
In een kast stoppen is slecht als deze aan de achterkant dicht is.

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:30
Op maandag 03 juni 2002 13:42 schreef Gman het volgende:

[..]

HUH??????
Heb je de loterij gewonnen ofzo??? Of ben je recencent dat je die playstations gratis toegestuurd krijgt ofzow???

;)

Mensen die al 2 of meer PS2's kapot hebben houden er volgens mij geen rekening mee dat de ventilatie goed moet zijn.
Kheb nog geen problemen gehad, maar is dat echt problematisch dat hij achter weinig lucht kan krijgen? Aangezien dat meer de uitlaat was dacht ik.
Zelf heb ik hem dus in een videomeubel staan (boven m'n videorecorder) en daarachter is dus nog zo'n dikke 5 cm vrij en dan komt de wand.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• Banzi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-01 20:59
Op maandag 03 juni 2002 13:42 schreef Gman het volgende:
;)

1 van die van mij zit ook gewoon in een kast... Een ladenkast. De onderste la is alleen voor de playstation. Zal zo'n meter breed zijn en 20 cm hoog. 50cm diep ofzow... Hier ligt de playstation in, en spullen die ik er vaak bij gebruik (controllers ed). De snoeren gaan via een gat in de achterwand naar boven naar de tv en versterker welke op deze kast staan. Als ik spellen speel, moet de la toch open staan om de controllers te kunnen gebruiken. Bij een DVD heb ik een verlengkabel langs de audio-video lopen, en de infra-rood ontvanger ligt onder mijn tv. Hier kan de la dus wel dicht. Dit heb ik speciaal gedaan om het geluid tijdens films (heb een aardig setje staan, dus ik ga wel voor kwaliteit). Na een film is het best wel aardig warm in die la... Maar nog niet zo warm dat het schadelijk zou kunnen zijn... Het draait al een half jaar, en ik kijk toch heel regelmatig dvd films...

Ik zag, ik nam en ik kwam...

Pagina: 1