Toon posts:

wat kan ik er nog meej?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
http://www.up-capital.nl/mojo-koala/cpu.jpg

Het is een AMD 1.1 ghz "nog" niet geOC, met een asus A7v KT133 AGPset eronder, ut is nu nog 46 graden, zonder de casefans (ze komen dinsdag binne :)).

Kan ik em nog OC, tot hoeveel mhz en hoe heet wordt tie?
Ik weet wel dat ik dan de L1 bruggetjes met elkaar moet verbinden, maar verder dan ok maar nix, nog 1 BTW vraagje, hoe haal ik die cpu koeler eraf, want ut is namelijk best wel sterk vast :).

[casemod]

me casemod is btw tegen dinsdag a woensdag voorlopis af (een casemod is eigenlijk noooit af)

[/casemod]

Verwijderd

Je kan 'em waarschijnlijk wel OC'en.
De temps moet je dan zelf meten, dat is eigenlijk niet zo te zeggen.
En tot hoever....dat moet je zelf uitproberen, steeds in stapjes van 10 MHz OC'en tot je systeem onstabiel wordt.

Suc6

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
gewoon gaan testen lijkt me de enigste en beste oplossing eigelijk :Y)

Verwijderd

Topicstarter
en hoe krijg ik eigenlijk die cpu koeler eraf, gewoon eraf rukken of.........

Verwijderd

die kooler krijg je het er makkelijktste af met een cirkelzaag... SIM-PEL ;)

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03-2025

Interstice

Hallo?

Doe even wat aan je spelling en taalgebruik. een typvout is niet erg maar dit leest heeel irri. Verder wat je overclocken betreft, probeer de search is.
Hier zijn namelijk al errug veel topics over geweest.

Wat betreft die koeler, er zit een klemmetje op die je er met behulp van een schroevendraaier af kan halen. Maar als ik jou was zou ik iemand vragen dat voor je te doen. Lijk me dat jij anders je cpu gaat mollen. Nofi ofcourse >:)

Proud member of Tacopsclan [CLS]

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:30

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
of zijn mobo
ah schroevendraaier op pinnetje hard duwen
oei ik schiet eraf
kRGG! =)

Tweakers Discord

Verwijderd

Ik ben tegen het roepen van : "Gebruik de search en blablabla". Maar dat is hier toch wel van toepassing denk ik zo.

Niemand zal ooit weten hoe snel jou proc kan kerel. Zoiets moet je testen. Of dacht je dat AMD ze verkocht met de garantie dat je hem 50% kan overklokken? |:(
Zelfde geldt voor de temps.. Hangt helemaal van je kast en koeler af. Zoiets kan je zelf ook wel verzinnen of niet soms? |:(

Aargh! :( Zo, dat moest er ff uit ;) :9

Edit: Ow en die koeler.. een hamer! Met 1 klap 100% zeker eraf! :+

Verwijderd

Topicstarter
kad net me kast open gemaakt, ik heb nu een spire nog wat rommel cooler, ik ga er denk ik een thermaltake super orb III in zetten. Net ff de fan van de cpu cooler eraf gehaald, in het midden van dat blokkie ;) heb je zo een middenbalkje. Volgens mij moet ik met een schroevedraaier aan de rechterkant er goed induwen zodat hij dan denk ik los gaat, of zie ik het verkeerd?

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op zondag 02 juni 2002 17:32 schreef Thug_powah het volgende:
kad net me kast open gemaakt, ik heb nu een spire nog wat rommel cooler, ik ga er denk ik een thermaltake super orb III in zetten. Net ff de fan van de cpu cooler eraf gehaald, in het midden van dat blokkie ;) heb je zo een middenbalkje. Volgens mij moet ik met een schroevedraaier aan de rechterkant er goed induwen zodat hij dan denk ik los gaat, of zie ik het verkeerd?
misschien dat je aan [topic=152092] wat hebt, daar staat het uitgelegd.

pas btw wel erg goed op, als je het een paar x gedaan hebt stelt het nix meer voor, maar het kan fout gaan, vooral als de schroevendraaier wegschiet, dan steek je recht in je mobo en dat is minder prettig ben ik bang

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 17:32 schreef Thug_powah het volgende:
Als je je proc wil slopen moet je vooral een superorb kopen. Ik garandeer je dat hij kapot is nadat je die heatsink er op heb gezet.

Over het losmaken van de koeler. Die klem heeft aan 1 van de 2 kanten een speciale uitsparing voor een platte schroevendraaier. Schroevendraaier er in en dan rustig richting het mobo drukken tot de klem vrij is van de socket. Dan de klem opzij duwen en hij is los. Als je eerst ff goed kijkt hoe het zit dan zie je wel hoe het werkt.

Wees voorzichtig en maak ff pics na afloop (wil wel eens een schroevendraaier door een mobo zien >:) )

Verwijderd

Topicstarter
LoL !!!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:41
Mja lees ff de OCE FAQ m.b.t. overclocken.
Moet lukken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.