Toon posts:

[Win98b] Setup loopt vast door raid?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een raid array neergezet met 4 hd's in stripe modus met een promise raid controller.

Ik start vanaf de CDrom op. Dan heb ik eigenlijk slechts de keuzen tussen opstarten met cdrom ondersteuning of setup opstarten. Bij allebij de opties gaat hij wat ratelen om alles een beetje te vinden maar loopt hij vast zo gauw hij de "pci bus" in "mode 2" gaat bekijken. Echt muurvast.

Opstarten vanuit mijn huidige hd: dan wil hij hem op C zetten. Ik krijg geen keus.

Weet iemand nog iets wat ik kan proberen?

Verwijderd

nee

Verwijderd

Topicstarter
jammer.

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 16:45 schreef AMDLover het volgende:
nee
Waarom nee?

Het is prima dat je de topicstarter wilt helpen met het oplossen van zijn probleem, echter hebben wij aan antwoorden zoals 'ja' 'nee' niet zo heel veel. Dus bij deze het vriendelijke verzoek om je antwoord even te onderbouwen met argumenten.

Alvast bedankt :)

• ^Mo^
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-11-2025
moet je niet eerst de HD op je moederbord aansluiten en dan de raid controller aan de praat krijgen etc.? Dat had ik tenminste met mijn UDMA controller, eerst HD op moederbord installeren en dan pas de controller werkend krijgen om er iets mee te kunnen.... 'tis maar een idee :)

"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

--> [forum=21] :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu 5 hardeschijven, die kan ik niet allemaal in mijn normale bios kwijt. En bovendien kan ik dan mijn cdrom niet meer werkend krijgen buiten windows,.
Pagina: 1