Nou, ik heb 'm al een half jaar, en ik moet zeggen dat ik er echt wel tevreden mee ben

.
Benchies kan ik nog niet zo 1-2-3 laten zien, maar zeg maar wat je wilt weten, dan kan ik het misschien ff doen.
Het was dacht ik niet de beste/meest uitgeruste GeForce DDR, maar ELSA heeft natuurlijk wel een goede naam, zeker wat stabiliteit/drivers betreft [al gebruik ik nu de laatste Detonatordrivers, aangezien die van ELSA nog gebaseerd zijn op een wat oudere NVidia-versie].
Ook is'ie m.b.v. een soldeertruckje om te zetten naar een GeForce Quadro, wat weer interessant is als je veel werkt met 3D-modelleerproggies [ie. 3DSMAX, Maya, etc.], omdat je dan behoorlijk wat performancewinst krijgt [in games maakt het niets uit].
Maar dit geld voor alle GeForces volgens mij.
Ook 2D is wel OK, al denk ik wel dat een Matrox G400 een scherper beeld geeft op hogere resoluties [ik draai 1600x1200x32 @85Hz].
Verder heb ik'm niet overgeklokt, omdat ik geen 3D-games speel, en je daar verder weinig tot geen performancewinst uit haalt. Ik heb het wel een keer gedaan met de laatste drivers van NVidia, maar echt opzienbarend hogere kloksnelheden kreeg ik niet [120@130/301@330 was nog stabiel, maar 120@135/301@350 was teveel met de staandaardkoeler].
Verder kan voor games de 3D-revelator bril wel leuk zijn, maar volgens mij is het niet veel meer dan een leuke gimmick.
Ik zou alleen wel overwegen om een GeForce2 [MX weet ik niet] te nemen, aangezien de X2 toch alweer een jaartje uit is.
Of je moet'm natuurlijk goedkoop ergens [tweedehands] aan kunnen komen.
Pffew, dat was het dan wel weer. Wil je iets specifiekers horen, dan zeg het maar

.