Zeg...
ik heb even snel naar die site gekeken, en bij het eerste plaatje valt me al iets op: je hebt het hoofd veel te dicht op het lichaam geplakt. Daar hoort een nek tussen!

Overigens is dat idee van Spiderman wel leuk gedaan, je kijkt ook echt zoals op die foto. Maar hij is nog ietsie te licht....

(tenminste hier, op een laptop)
Let erop dat je dus het hoofd allereerst goed zet en op de goede grootte ook (bij wat ik gezien heb, Superman en Spiderman, middelste laadde niet) was dat ok;
Je moet het hoofd natuurlijk in een nieuwe layer laten staan, zodat je alleen die layer van kleur wisselt... (ah dôh!)
Probeer gewoon wat, als het effect niet gewenst is, zit daar altijd nog onderaan de Cancel knop en dan probeer je wat anders. Met Adjust Red, Green, Blue kun je heel wat aangezien je plaatje niet alleen van kleur verschiet, maar ook lichter wordt naarmate je meer kleur geeft en donkerder wordt als je de schuifjes omlaag zet.
Soms zul je ook met de clone tool en de smudge wat lekker cheapo aan elkaar moeten naaien...

maar goed dat is wel te doen.
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs