[fotoshop]andere kop

Pagina: 1
Acties:

• Djeen
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-12-2021
Hallo,

ik heb enkele foto's gemaakt met m'n hoofd erop maar weet iemand hoedat ik die kleur van m'n hoofd en het lichaam hetzelfde krijg ?

http://galileo.spaceports.com/~brand/

(het is maar prutsen maar ik wil weten hoe)

Verwijderd

ctrl-u
ctrl-l

(in photoshop 6 dan)

colorize en de lighting enzo een beetje mee klooien
eventueel wat zelf gaan zitten clone-brushen, wat gaan zitten painten, maar let dan wel op schaduwen enzo

• Djeen
ik heb geprobeert met dat burn tool,maar dan word het witte een soort van groen.

• kidfunk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-06-2015

kidfunk

none

Je moet gewoon een beetje met de kleuren spelen..dan krijg je vanzelf iets wat er meer op-lijkt..paar dezelfde laagjes aanmaken en dan hier en daar wat weg gummen ofzo..probeer te klooien met de instellingen en dan leer je het vanzelf..wat wat doet..tis mabe een stomme manier ..maar zo leer je het wel..ik iniedergeval wel met phtshp* 4.0 (langgeleden) :)
kheb hier snel een vb'tje voor je gemaakt om te laten zien wat je kan als je een beetje met de instellingen klooit.tis nog niet top maar lijkt er al een beetje op ;)
Afbeeldingslocatie: http://pics.shellz.nl/hihihi.jpg

none

• Djeen
okay,bedankt voor de hulp,ik ga dat eens proberen,Thnx

• Mindwalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-05 22:36

Mindwalker

zappen is zinloos

Ik vraag me af waarom je linksboven in de foto's de slice nummers uit PS hebt staan? Heb je op printscreen gedrukt en dat bewaard ipv gewoon bewaren :)

I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 09:19 schreef Mindwalker het volgende:
Ik vraag me af waarom je linksboven in de foto's de slice nummers uit PS hebt staan? Heb je op printscreen gedrukt en dat bewaard ipv gewoon bewaren :)
:D

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Zeg...
ik heb even snel naar die site gekeken, en bij het eerste plaatje valt me al iets op: je hebt het hoofd veel te dicht op het lichaam geplakt. Daar hoort een nek tussen! :P
Overigens is dat idee van Spiderman wel leuk gedaan, je kijkt ook echt zoals op die foto. Maar hij is nog ietsie te licht.... :? (tenminste hier, op een laptop)
Let erop dat je dus het hoofd allereerst goed zet en op de goede grootte ook (bij wat ik gezien heb, Superman en Spiderman, middelste laadde niet) was dat ok;
Je moet het hoofd natuurlijk in een nieuwe layer laten staan, zodat je alleen die layer van kleur wisselt... (ah dôh!) ;)
Probeer gewoon wat, als het effect niet gewenst is, zit daar altijd nog onderaan de Cancel knop en dan probeer je wat anders. Met Adjust Red, Green, Blue kun je heel wat aangezien je plaatje niet alleen van kleur verschiet, maar ook lichter wordt naarmate je meer kleur geeft en donkerder wordt als je de schuifjes omlaag zet.

Soms zul je ook met de clone tool en de smudge wat lekker cheapo aan elkaar moeten naaien... ;) maar goed dat is wel te doen.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Djeen
Op maandag 03 juni 2002 09:19 schreef Mindwalker het volgende:
yah,maar het is een domme(met crack denk ik :9 )dus neem ik telkens een screenshot....

alle
toch allemaal bedankt voor de reacties.
Pagina: 1