iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Hopla, ook weer verplaatst, hastikke TOP, thanx!!Op zondag 02 juni 2002 23:58 schreef JaJoah het volgende:
plaatje met blacklight staat ook op mijn webspace. Gewoon ff nummer aanpassen
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
WooooW, you found the right name "THE TUBE"Op maandag 03 juni 2002 00:12 schreef augustus het volgende:
Apple bouwde "THE CUBE" en Banaan bouwde "THE TUBE"
Thanks, coole naam en ook leuk voor een logo!
Aan die naam had ik zelf niet aan gedacht, terwijl ik alle pics onder 'plexiBUIS' op mijn computer heb opgeslagen...
Verwijderd
ja, deed het op een p233mmx wel prima...Op zondag 02 juni 2002 21:55 schreef SEFje het volgende:
[..]
krijg je hem wel op een andere computer aan de praat dan?
Maargoed, ben benieuwd hoe BB dit gaat aanpakkken
ben erg benieuwd naar de pics met werkende CCFL's
The consumption of alcohol may cause a disturbance in the time-space continuum, whereby gaps of time may seem to literally disappear.
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Verwijderd
Maare je hebt de koeler weggelaten van je proc? Is het wel afdoende zonder active koeling?
Verwijderd
/me gaat zijn schoenen afvegen, want de zitten onder het kwijl...
Verwijderd
[offtopicmaarikwilhettochffzienmodus]Op zondag 02 juni 2002 23:56 schreef Bart_Banaan het volgende:
[..]
-knip-
Ik heb ooit al eens in een scooterblad gestaan met mijn 'geMODde' Kymco scooter, ook een'project'. Daar heb ik een zwaar opgevoerde streetfighter zonder plastic van gemaakt. Loopt 140+ (geklokt op sprintwedstrijden....) en weegt 43kg!!
pic please
[/offtopicmaarikwilhettochffzienmodus]
No offense though, ziet er flex uit!
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
nope.....
Verwijderd
Op blz 1 heb ik beschreven dat er bovenin nog een 8cm Crystal Clear Casefan in komt voor de lucht circulatie, en in de sokkel komt de voeding met een 4x4cm ventilator, die de lucht afvoert. Dus een grote 'circulator' die van boven af op de proccessor/MoBo blaast, en een kleine 'afzuiger' die de warmte afvoert.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
Zalig gedaan trouwens.
Ik heb het moederbordje via de inkoopactie van Super_Vegeta gekocht, hier is zijn site: Via EpiaOp maandag 03 juni 2002 13:57 schreef KRIS_FRANSSENS het volgende:
Kan je dit moederbordje met cpu ook apart krijgen? Of heb je een shuttle verbouwd? Ik zoek zo een moederbord om mijne tweak (2systemen in een kast) af te werken.
Zalig gedaan trouwens.
Zeker geen shuttlebordje, want die bordjes zijn een stuk groter dan deze (deze is maar 17x17cm).
En gamen??? daar heb ik een spelcomputer voor.......
Verwijderd
http://www.viahardware.com/sv24_1.shtm ik had het op dit systeempje.Op maandag 03 juni 2002 14:09 schreef Bart_Banaan het volgende:
Zeker geen shuttlebordje, want die bordjes zijn een stuk groter dan deze (deze is maar 17x17cm).
Toch bedankt voor de tip. Enne wat gamen betreft, er is nu zo een Shuttle op de markt mat een P4 en een met Athlon XP. AGP 4x. Dus gamen moet al min of meer kunnen.
Het was mijn bedoeling om te horen wat ik er nog aan veranderen en aanpassen moet.
De meeste 'klachten' gaan over de 'rommelige' bedrading, dus daar ga ik zeker aandacht aan besteden.
Maar wat wil je ook, er moeten heel veel draden in:
n.l. 4x CCFl's, 48LED's, 20voudige HDD meter met regelaars, Gfx-LCD met externe aansturing en interne contrast en backlight regeling, RF ontvanger intern...
Zodra ik de voeding heb, zal ik hem helemaal afbouwen en echt mooie foto's proberen te maken (ook avond-fotos met alle licht mogelijkheden die ik heb ingebouwd), en die post ik zeker hier op GoT.
Nogmaals mijn dank aan jullie allen!
Mijn ego is echt gestreeld.......
BB
LINK: http://www.il.fontys.nl/~tintin/fok!/699.jpg
Bart_Banaan, je kunt je post weer aanpassen
Ik moet toch echt iedere keer die file zelf ff downloaden en dan uploaden naar mijn account aangezien er geen andere manier is. Ik kan je op die bak geen login geven, simpelweg omdat ik daar de bevoegdheden niet toe heb, en mijn eigen login geven gaat me toch iets te ver
EDIT: Bart_Banaan, als je toch bezig bent, check je mail eventjes
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
huh?Op maandag 03 juni 2002 16:24 schreef Bart_Banaan het volgende:
Als eerste wil ik jullie allemaal hartelijk bedanken voor de hartverwarmende respons die ik op deze twee foto's heb gekregen.
Het was mijn bedoeling om te horen wat ik er nog aan veranderen en aanpassen moet.
De meeste 'klachten' gaan over de 'rommelige' bedrading, dus daar ga ik zeker aandacht aan besteden.
Maar wat wil je ook, er moeten heel veel draden in:
n.l. 4x CCFl's, 48LED's, 20voudige HDD meter met regelaars, Gfx-LCD met externe aansturing en interne contrast en backlight regeling, RF ontvanger intern...
Zodra ik de voeding heb, zal ik hem helemaal afbouwen en echt mooie foto's proberen te maken (ook avond-fotos met alle licht mogelijkheden die ik heb ingebouwd), en die post ik zeker hier op GoT.
Nogmaals mijn dank aan jullie allen!
Mijn ego is echt gestreeld.......
BB
Denk je dat een 90W voeding dat wel trekt?
Zucht... JA, t'is een Via Epia, waar ben jij geweest de laatste 2 maanden op GoT?Op maandag 03 juni 2002 19:26 schreef SEFje het volgende:
[..]
huh?
Denk je dat een 90W voeding dat wel trekt?
[edit] Vreselijke typo verwijderd
Op maandag 03 juni 2002 19:47 schreef LeonM het volgende:
[..]
Zucht... JA, t'is een Via Epia, waar ben jij geweest de laatste 2 maanden op GoT?
[edit] Vreselijke typo verwijderd
Sorry hoor, ik heb een ViA Epia, én een 90w voeding, iets wat jij vast niet kan zeggen (daarom voel ik me ook ietwat beledigd
Ik had het natuurlijk over de 4 CCFL's, GFX Display, en 70 LED's die in deze kast komen samen met de Epia en de HDD en de DVD-CD-RW.
En verder mag je nog wel een keer editen aangezien het 't is en niet t'
('t komt van het namelijk)
Ik mail wel ff.
die mod is btw wel ultra1337
12 move meel doet 't nietOp maandag 03 juni 2002 20:08 schreef Bredend het volgende:
Die Acryl buis is nou precies wat ik moet hebben.
Ik mail wel ff.
die mod is btw wel ultra1337
Ik hoop dat 'ie 't red, maar ik heb alles aan en uitschakelbaar gemaakt, behalve de BlackLight CCFL, dus ik verwacht dat 't net genoeg is.
Hoeveel kost dat ding? 30 euro?Op zondag 02 juni 2002 16:11 schreef Bart_Banaan het volgende:
[..]
Ik verwacht nog een Crystal Clear Casefan van 8cm met blauwe LEDs, die komt nog helemaal bovenin als ciculatie-fan, en er komt een kleine fan van de voeding in de sokkel, voor de luchtafvoer en koeling.
Verwijderd
6,50 d8 ikOp maandag 03 juni 2002 20:30 schreef Goldhammer het volgende:
[..]
Hoeveel kost dat ding? 30 euro?
probleem is dat ze uit het buiitenland komen.
Moet ik nog wel ontvangen, maar ze staan op het punt geleverd te worden.
Heheh ik met me 30 euroOp maandag 03 juni 2002 20:39 schreef Bart_Banaan het volgende:
Yep, 6,50 ofzo, gekocht hier op GoT op de Crystal Clear Casefans topic... iets van 1800 replies...
Moet ik nog wel ontvangen, maar ze staan op het punt geleverd te worden.
valt mee vind ik voor zo'n fan..
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Workstation specs
Server specs
Founder of www.kieftsoft.nl/forum
Deze pics zijn geplaatst op GoT met de SpaceCase!!

en in de andere kleur:

Ik hoop dinsdag de How-To helemaal af te kunnen maken, met alle pics en meer
disco roels
GoT:COTY 2002! award als je het mij vraagt
(casemod of the year)
http://mrfloris.com
Bnet pindle#2913
- Ik bespreek ook harde waren en dan wel op www.lordsofmetal.nl - en ik draai en programmeer ze in DYNAMO
Verwijderd
Alleen kan je 's avonds nog wel slapen met al dat licht...???
Ik heb ff een vraagje:
Waar heb je die
zou je misschien wat info kunnen geven over de mod van de voeding van Epsilon. Hoe wordt de voeding gekoeld? Hoe groot is de voeding zonder behuizing? Misschien wat pics?
alvast bedankt!
Dat wil ik ook wel weten ivm dat ik woensdagavond ook me voeding ga modden.....Op maandag 10 juni 2002 11:17 schreef j-w het volgende:
Beste Bart_Banaan,
zou je misschien wat info kunnen geven over de mod van de voeding van Epsilon. Hoe wordt de voeding gekoeld? Hoe groot is de voeding zonder behuizing? Misschien wat pics?
alvast bedankt!
Heb je fan er nog inzitten? Maakt ie veel herrie?
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
maare bart_banaan heb dit allemaal zelf bed8 en gemaakt ?
Mja, vind ik eigenlijk ook... Voor de rest ziet hij er gelikt uitOp maandag 10 juni 2002 11:45 schreef ReseTTim het volgende:
kvind het iets TE veel verschillende kleurtjes.. het had denk ik mooier gestaan als je het op 2 kleuren had gehouden.. nu is het zon kerstboom idee idd..
Maaruhm, die Laptop hd's zijn die zo aan te sluiten op een normale IDE poort?
Wow, die is echt super! vind hem btw leuker in blauw licht dan in rood.
Alle lampen zijn apart, en per kleur aan- en uitschakelbaar.Op maandag 10 juni 2002 11:45 schreef ReseTTim het volgende:
kvind het iets TE veel verschillende kleurtjes.. het had denk ik mooier gestaan als je het op 2 kleuren had gehouden.. nu is het zon kerstboom idee idd..
Pics zijn met (2x) Blauwe CCFL's in de sokkel -bij de voeding- aan (de blauwe pics) of 2 x 24 Highdensity rode LEDs (ook in de sokkel) aan.
Achter het front zit een Black-light CCFL en tussen de HDD en de DVD speler zit een groene CCFL.
De felle gekleurde lampjes bovenin zijn de HDD VU meter, die helemaal instelbaar is; nl. de felheid (op de foto's maximaal), de uitslag en de gevoeligheid zijn helemaal instelbaar.
Maar ja, voor de pics zet ik natuurlijk alles maximaal!!!
O ja, de 8cm fan bovenin wordt nog vervangen door een Crystal Clear Casefan MET twee blauwe LEDs
Wat piccies van de voeding en hoe deze met ventilator in de sokkel zit:Op maandag 10 juni 2002 11:31 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel weten ivm dat ik woensdagavond ook me voeding ga modden.....
Heb je fan er nog inzitten? Maakt ie veel herrie?

Nogmaals : alle lampjes zijn ook uit te schakelen!!!!
Wou dat ik dat allemaal kon
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Verwijderd
En of die een funktie heeft!Op maandag 10 juni 2002 20:56 schreef gve het volgende:
Erg mooi gemaakt! Ik vind alleen die discostrip iets teveel van het goede. Of heeft ie een functie?
Het is de HDD-Vu meter, die reageert op de HDD activiteit.
Ik zal bij de How-To ook wel een filmpje plaatsen.
Ik kan de licht-intensiteit en de de gevoeligheid van deze 'strip' afstellen d.m.v. 4 potmeters
ik vindt dit net als je vorige mod gewoon te mooi voor woorden.
ik wou dat ik er geld voor had (tijd is geen probleem)
mijn complimenten
Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi
OK. maar dan geen geluid of tv/out.Op dinsdag 11 juni 2002 10:33 schreef Bart_Banaan het volgende:
En piccie overdag, let ff op : maar drie kabels!!![]()
http://shorty.vhware.org/cu2/plaatjes/dscf0214.jpg
Fanless draaien zou wel mooi zijn namlijk
dit is een lamp met een computerke in !!!
wel een schone lamp moet ik zeggen!
"Tis better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt."
"If i'm not back in five minutes,... wait longer !!!"
keep om modding
Specs: [Gamestation] - [Laptop] - [Server/Mediacenter]
Ben bezig met mijn website met ook een filmpje, pics volgen asap. Voor het LCD zoek ik nog een printerverlengkabel (25-polig male-->25-polig female)Op dinsdag 11 juni 2002 13:57 schreef SeVeN het volgende:
bart plaats eens wat pics met een werkend Lcdtje
Als ik die morgen niet vind, dan soldeer ik die ook maar zelf. Dan kan ik het LCD aansturen.
Die voeding wordt flink warm (zeker als de LEDs in de sokkkel aanstaan), dus echt fanless draaien zit er niet in. Maar deze 4cm Titan 2ball bearing hoor je ook echt bijna niet (..<21dB)Op dinsdag 11 juni 2002 12:52 schreef SEFje het volgende:
Wordt die voeding nou warm?
Fanless draaien zou wel mooi zijn namlijk
Zode knetters ziet er smooth uit zegOp maandag 10 juni 2002 20:43 schreef Bart_Banaan het volgende:
En voor de liefhebbers van kleurtjes en lichies:
Nogmaals : alle lampjes zijn ook uit te schakelen!!!!![]()
![]()
Die heb ik gekocht bij Beekwilder in Amsterdam, een winkel voor etalage materialen. Te vinden op www.beekwilder.comOp dinsdag 11 juni 2002 18:07 schreef Razer het volgende:
Ik weet niet of het al gevraagt is amar hoe kom je aan die ronde buis erop ???
Hij kostte ongeveer 20,= euro
denk dat wel meerdere tweakers zich dit afvragen
Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi
Op het LCD schermpje zijn de gegevens van o.a. MBM5, mail, headlines, ICQ, MSN, netwerk, en nog veel meer te zien.Op dinsdag 11 juni 2002 19:06 schreef shure-fan het volgende:
trouwens, wat is er op het lcd te zien als de server helemaal klaar is.
denk dat wel meerdere tweakers zich dit afvragen
Dit wordt mogelijk gemaakt door het programma PowerLCD van ManDaRK en Mr. Chronom. Hun fanastische werk is te volgen in dit topic : [LCD] Software voor GfX LCD's (t6963c) deel 2