http://www.lidl.de/lde/app/www/lidl_de.nsf/Wangebote/E6C6CD5169EB0FFAC1256BC60032D8EA
Daar even klikken dus!
Daar even klikken dus!
American Express vraagbaak
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Hoogst waarschijnlijk welOp zondag 02 juni 2002 17:24 schreef AMDFreak het volgende:
mahja.. komt het ook in de nederlandse lidl zaken?
Ik toon wel interresse
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Verwijderd
Dieser Artikel ist nur in Baden-Württemberg, Bayern, Berlin, Brandenburg, Mecklenburg-Vorpommern, Sachsen, Sachsen-Anhalt und Thüringen erhältlich.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Volgende week of over 2 weken komt ie in nederland!!Op zondag 02 juni 2002 20:16 schreef ATS het volgende:
Jammer alleen dat hij niet in de buurt van NL verkrijgbaar is:
[..]
Kijk aan! Moet ik dan om 8 uur op de stoep liggen of?? Toch kijken naar een andere aanbieding?Op zondag 02 juni 2002 20:26 schreef Amnesiac het volgende:
de laptop komt idd naar nederland ... volgens mij aankomende week
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
zoals ik zei 1649 euro in dld...Op woensdag 05 juni 2002 10:10 schreef djazete het volgende:
ik kreeg hier gister de lidl folder in de bus waarin stond dat vandaag de prijs bekend gemaakt zou worden.. dat ding wordt dus ook in nederland verkocht..
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ehm....Op zondag 02 juni 2002 17:50 schreef Aikeleer het volgende:
De 15" TFT is netjes XGA, dus gemaakt voor 1024x768. De laatste tijd zie je nog wel eens dat een 15" TFT is gemaakt voor UXGA/1600x1200, en dat is best irritant aangezien je dan een vergrootglas nodig hebt om alles goed te kunnen lezen.
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Heeft dit niet met de invoerrechten te maken? Daar heeft Lidl geen schuld aan (en dus ook de Aldi niet). Dus dit slaat nergens op. En die laptop is vanaf volgende week te koop. Even lezen misschien.Op woensdag 05 juni 2002 17:38 schreef Firecow het volgende:
het is dus 1799 geworden...
ben net gaan kijken
wat een $#@#@ winkel zeg ik dacht dat de aldi erg was
maar dit slaat alles...
btw geen laptop gezien
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Verwijderd
Invoerrechten ??Op woensdag 05 juni 2002 23:19 schreef RudiVader het volgende:
[..]
Heeft dit niet met de invoerrechten te maken? Daar heeft Lidl geen schuld aan (en dus ook de Aldi niet). Dus dit slaat nergens op. En die laptop is vanaf volgende week te koop. Even lezen misschien.
Tubes....It's what make music music!
Vergelijk maar eens andere prijzen van laptops tussen duitsland en nederland, ik gok dat je dezelfe verschillen vind..Op woensdag 05 juni 2002 17:38 schreef Firecow het volgende:
het is dus 1799 geworden...
ben net gaan kijken
wat een $#@#@ winkel zeg ik dacht dat de aldi erg was
maar dit slaat alles...
btw geen laptop gezien