Toon posts:

Nieuwe Laptop Bij de LIDL, is het wat

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
zie zo niet staan hoelang je met een volle accu kan, maar een AMD @ laptop vertrouw ik nog niet :(

Verwijderd

Topicstarter
Er staat wel dat AMD een nieuw soort technologie heeft ontwikkeld zodat de accu's extra lang mee gaan!

Maar ik ben daar verder niet van op de hoogte!!

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
ziet er wel leuk uit moet ik zeggen

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:32
Jammer van het SDram geheugen en het shared video geheugen.

Verder vraag ik me af hoeveel Mhz een 1600+ proc draaid van AMD?

American Express vraagbaak

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:43
Mijn 1 GHz AMD Athlon 4 doet ook 3 uur met accu hoor! dmv powernow halveert je kloksnelheid als je het niet nodig hebt, wat flink wat minuten scheelt! :)

Verwijderd

Alleen die S3 grafische chipset is niet écht iets wat je over de streep trekt :'(

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:51

AMDFreak

Intel is zo..

mahja.. komt het ook in de nederlandse lidl zaken?

Ik toon wel interresse :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Erg mooi dingetje, alleen dus gemaakt voor de zakeman en dus ook een zielige Savage 4 als videokaart. Zo'n Athlon-4 processor is best mooi, je doet er best lang mee. Ik had eigenlijk wel een normale Pentium 4 processor verwacht i.p.v. een Ahtlon 4 (mobile CPU), Aldi heeft ook al een actie met een Pentium 4 (niet mobile dus) CPU laptop.

De 15" TFT is netjes XGA, dus gemaakt voor 1024x768. De laatste tijd zie je nog wel eens dat een 15" TFT is gemaakt voor UXGA/1600x1200, en dat is best irritant aangezien je dan een vergrootglas nodig hebt om alles goed te kunnen lezen :+.

Een mooi laptopje dus, ondanks de slechte videokaart.
Op zondag 02 juni 2002 17:24 schreef AMDFreak het volgende:
mahja.. komt het ook in de nederlandse lidl zaken?

Ik toon wel interresse :)
Hoogst waarschijnlijk wel :)

• AMDFreak
  • Laatst online: 16:51

AMDFreak

Intel is zo..

ahhh das mooi.

Opzich is wat LIDL nu doet ook vrij goed voor AMD zelf :)

Maar ik denk dat ik mijn pa er wel opaf stuur :p ik ga die zaak nie in hoor >:)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

Verwijderd

het is een mooi ding. Ik sluit me bij Aikeleer aan, alleen jammer dat het SDram geheugen is en dat het zo'n gare videokaart is. Voor de zakenman maakt dat natuurlijk niets uit :).
Dat scherm vooral, mooi dingetje :9~

Verwijderd

Topicstarter
Kopen dus, of.... weet er iemand een zaak waar je een betere voor niet al te veel geld meer kan halen!?

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
200 MHz bus, SDRAM en dan een shared memory video kaart |:(

• ATS
  • Laatst online: 12-02 13:46

ATS

Jammer alleen dat hij niet in de buurt van NL verkrijgbaar is:
Dieser Artikel ist nur in Baden-Württemberg, Bayern, Berlin, Brandenburg, Mecklenburg-Vorpommern, Sachsen, Sachsen-Anhalt und Thüringen erhältlich.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08 12:10
ik heb een paar laptops gezien met minstens zulke specs die ex.BTW ongeveer kosten wat je daar bij de lidl betaald.
Oftewel het is aardig OK geprijsd.

Zelf heb ik qua laptops altijd de neiging om te adviseren om voor een merk te gaan. Je koopt een laptop vaak niet voor de uitbreidings mogelijkheden en de onderdelen voor merklaptops zijn vaak overal wat beter te krijgen (xtra accu bijv.)
Ook is er vaak wat langer over het ontwerp nagedacht, waardoor ze vaak wat meer kunnen hebben (fysiek) en dan denk ik hierbij aan Compaq.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 juni 2002 20:16 schreef ATS het volgende:
Jammer alleen dat hij niet in de buurt van NL verkrijgbaar is:
[..]
Volgende week of over 2 weken komt ie in nederland!!

Verwijderd

de laptop komt idd naar nederland ... volgens mij aankomende week :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 juni 2002 20:26 schreef Amnesiac het volgende:
de laptop komt idd naar nederland ... volgens mij aankomende week :)
Kijk aan! Moet ik dan om 8 uur op de stoep liggen of?? Toch kijken naar een andere aanbieding?

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-07 22:12
Deze zal het wel zijn:
http://www.targa.de/cms/targa_1_211.php?produkt_id=128

Het verschil dat ik zo kan zien is alleen dat het bij Targa om een mobile Athlon gaat en bij de Lidl niet..... of ze zijn het vergeten te melden

edit: Volgens deze link http://www.targa.de/cms/targa_1_259.php gaat het wel degelijk om een mobile processor en de Lidl laptop. Onder in staat het logo.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

• Mooody
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

deze kost 1649 euro in dld...

lijkt me een hele goede deal!

andere laptops met deze specs (1600+ of P4-2Ghz met 256 RAM en 15") kosten al snel 2500 euro...

als je van spellen houdt, moet je natuurlijk niet aan een laptop beginnen, dat loopt niet lekker met zo'n kaartje en er zijn weinig uitbreidingsmogelijkheden...
maar als je deze laptop is perfect voor verslagen, programmeren, web design, ipod-host :) etc.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• djazete
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-02-2020

djazete

steel

ik kreeg hier gister de lidl folder in de bus waarin stond dat vandaag de prijs bekend gemaakt zou worden.. dat ding wordt dus ook in nederland verkocht..

• Mooody
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

Op woensdag 05 juni 2002 10:10 schreef djazete het volgende:
ik kreeg hier gister de lidl folder in de bus waarin stond dat vandaag de prijs bekend gemaakt zou worden.. dat ding wordt dus ook in nederland verkocht..
zoals ik zei 1649 euro in dld...

zal zo'n 1799 of 1849 in NL worden gok ik

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Marcel van Veen
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:47
Op zondag 02 juni 2002 17:50 schreef Aikeleer het volgende:
De 15" TFT is netjes XGA, dus gemaakt voor 1024x768. De laatste tijd zie je nog wel eens dat een 15" TFT is gemaakt voor UXGA/1600x1200, en dat is best irritant aangezien je dan een vergrootglas nodig hebt om alles goed te kunnen lezen :+.
Ehm....
* Marcel van Veen kijkt hier naar een 15.1" SXGA 1400*1050 schermpje, en dat is perfect te volgen.
Voor sommigen (en daar hoor ik dan niet weer bij) is zelfs 1600*1200 nog perfect te lezen op 15.1"

• bogaards
  • Niet online
Ik wil eigenlijk wel eens een test zien tussen een mobiel P4 en een mobiele Athlon. Volgens mij zou de P4 het er lang niet slecht vanaf brengen tegenover deze laptop. De mobiele Athlon heeft slechts een FSB van 100mhz (200 effectief), tegenover 133/266 van zijn desktopbroer. Dit betekent ook dat het SDRAM asynchroon loopt met de FSB wat weer niet al te bevorderlijk is voor de snelheid.

De 100mhz fsb is een keuze van AMD, maar als mobo fabrikant was DDR voor deze athlon toch echt stukken logischer geweest (al zou het me niks verbazen als deze VIA chipset geen DDR aankan).

Ik heb zelf een Compaq 700EA met een Duron 900mhz en dezelfde chipset en moet zeggen dat ik best tevreden ben over de performance en ook over de Powernow technologie. Ik zoek alleen nog steeds een progje waarmee ik handmatig de Powernow instellingen kan regelen. Heb ooit een k6-3+ processor gehad waarmee je binnen Windows via powernow de snelheid kon regelen :)

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

het is dus 1799 geworden...
ben net gaan kijken
wat een $#@#@ winkel zeg ik dacht dat de aldi erg was :o
maar dit slaat alles...
btw geen laptop gezien

Canon EOS 80D En wat glaswerk

• bdu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-08 12:17

bdu

is die tv out ook goed of is dat k*t? :)

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-07 22:12
Op woensdag 05 juni 2002 17:38 schreef Firecow het volgende:
ben net gaan kijken
maar dit slaat alles...
btw geen laptop gezien
Heeft dit niet met de invoerrechten te maken? Daar heeft Lidl geen schuld aan (en dus ook de Aldi niet). Dus dit slaat nergens op. En die laptop is vanaf volgende week te koop. Even lezen misschien.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 23:19 schreef RudiVader het volgende:

[..]

Heeft dit niet met de invoerrechten te maken? Daar heeft Lidl geen schuld aan (en dus ook de Aldi niet). Dus dit slaat nergens op. En die laptop is vanaf volgende week te koop. Even lezen misschien.
Invoerrechten ??
We zitten in de EU... dus vrij handelsverkeer..

• lpb
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

lpb

heeft iemand 'm al ??

ik heb 'm nl. vandaag ff laten kopen en krijg 'm vanavond laat, maar ben wel btje nieuwsgierig :o

• silitek
  • Laatst online: 19:55

silitek

Tubes Only

Zou um nie kopen,..brakke videokaart. Leg dan wat meer uit zoals de mijne Toshiba satellite 5000-204...

kost wat, maar dan heb je ook wat :p

Tubes....It's what make music music!

• brammetje
  • Laatst online: 12-01-2025
Op woensdag 05 juni 2002 17:38 schreef Firecow het volgende:
ben net gaan kijken
maar dit slaat alles...
btw geen laptop gezien
Vergelijk maar eens andere prijzen van laptops tussen duitsland en nederland, ik gok dat je dezelfe verschillen vind..

• lpb
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

lpb

'k heb m nu 4 dagen grondig getest en hij bevalt echt prima !

Ze (lees: Targa) hebben alleen behalve de videokaart alleen ook wel een btje op de accu bezuinigt... of 2 uur (alleen powerpoint-en) moet normaal zijn :?

Verder is ie ook idd ook niet echt geweldig ligt ofzo. Hij is dus gewoon iets minder geschikt voor in de trein/vliegtuig/auto/fiets, maar meer voor op je bureau ;)

Hij ziet er overigens ook erg mooi uit.. (k had iemand wijs gemaakt (m'n hand voor het TARGA-merkje houdend) dat 't een nieuwe compaq was... en hij geloofde 't *D)
Pagina: 1