is plaatjes en foto's

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• Able
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-04-2021
Wie heeft voor mij de gouden tip ?
Ben een website aan het bouwen met behulp van Dreamweaver 4.01.. Wat is het geval, in dreamweaver zie ik de foto's wel, maar schakel ik over naar de interne browser dan zie ik lang niet alle foto's. (het zijn jpeg en gif plaatjes)
Wat kan ik hieraan doen, bij voorbaat dank.

OS, Windows 7, Mobo, Asus A8N-E, Ram 2 Gb, Modem, Vigor 2600, DVD, Aopen 16/48, CD-Riter, Plextor PX-760A, Graph.Card, Asus N66GT, Printer, Brother 2030, Scanner, HP 3800, HD Prim. S-Ata 200 Gb., HD Sec. 60 Gb.

Verwijderd

Ons wat meer informatie verschaffen dmv sourcecode :) Je zal niet de eerste zijn die c:\mijnafbeelding.gif op het internet probeert te gebruiken :P

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02-2025

MarElo

Ik zie je wel!

Zorg ervoor dat al je plaatjes etc. in dezelfde map staan als het html bestand.
Of in ieder geval dat de url naar de juiste map linkt.

Misschien ook letten op hoofdletters (FILE.JPG - file.jpg etc)

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 15:13 schreef MarElo het volgende:
Misschien ook letten op hoofdletters (FILE.JPG - file.jpg etc)
Dat moet je altijd doen :) Anders zou je problemen krijgen als je van een Windows machine naar een Unix machine migreert. :)

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02-2025

MarElo

Ik zie je wel!

Op zondag 02 juni 2002 15:18 schreef Gordijnstok het volgende:

[..]

Dat moet je altijd doen :) Anders zou je problemen krijgen als je van een Windows machine naar een Unix machine migreert. :)
Ik bedoelde eigenlijk,dat het niet uitmaakt of je een rommeltje maakt met hoofdletters of niet,zolang het in de source ook maar goed staat. :)

Verwijderd

Dit is het derde topic dat je hierover opent, maar je gaat niet in op de reply's. Zo werkt dat niet op dit forum, en ik vind het vrij onbeleefd.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.