Excl. BTW prijzen op pricewatch

Pagina: 1
Acties:

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05-2025

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Er zijn winkels die prijzen ex btw op de pricewatch zetten, ik vind dat een beetje valse concurrentie tov de shops die wel incl. btw posten.

Kunnen de winkels die zo bovenaan proberen te komen niet gewoon in zijn geheel drie maanden van de pricewatch gebanned worden of zow?

Moet je wel eerst van tevoren waarschuwen dat je dat beleid in gaat voeren, zodat ze op tijd hun prijzen aan kunnen passen.

ieeeepppppp :P

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:27

Daniel

Kapitein NCC-1701
Voorbeelden?

Er zit zelfs een optie in de pricewatch dat prijzen automatisch omgerekend worden van incl. naar excl.
Het is aan winkels wel duidelijk dat er alleen incl. BTW prijzen vermeld mogen worden.

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05-2025

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Heb ik zo zelf niet, ik hoorde het van een ontwerpgenoot van me. Die was via de pricewatch naar de site van 'een' winkelier gegaan waar dezelfde prijs stond met ex btw eronder.
Ik zal wel effe zoeken.

ieeeepppppp :P

Verwijderd

Ik zie het vaa kzat. Dan pas ik het FF aan. Volgens mij is het gewoon een kwestie van mensen die de pricewatch updaten en te lam zijn om FF het BTW vakje aan te vinken.

Verwijderd

Hmm als het automatisch toch omgezet wordt is het dan niet handig om er een optie in te bouwen dat je de prijzen ook exclusief kan zien? Heb ik nl liever dan incl...

Of ben ik blind en bestaat die optie al?

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Het is idd. wel erg valse concurrentie, het scheelt zo een paar tientjes, en bij price check kan dat een hele hoop schelen, goed opletten dus, dat bespaart een hoop gedonder denk ik.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:27

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> Ik zie het vaa kzat. Dan pas ik het FF aan. Volgens mij is het gewoon een kwestie van mensen die de pricewatch updaten en te lam zijn om FF het BTW vakje aan te vinken. [/quote]Of het is onwetendheid. Ik heb een tijdje geleden al een optie gemaakt waarmee prijzen van een bedrijf automatisch _altijd_ naar incl. BTW worden omgerekend. Er zijn nog maar een paar bedrijven (o.a. Alternate) waar dit ook is aangeflagd (ik ben niet op de hoogte van alle bedrijven die prijzen excl. BTW in hun prijslijst hanteren).

Ik ben bdw bezig met een centraal systeempje waar je Pricewatch fouten kunt melden. T.net editors kunnen de fouten dan fixen.
Pagina: 1