Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Tsja, dat ie het niet op de meest elegante manier brengt ben ik met je eensOp zondag 02 juni 2002 14:50 schreef ErectionJackson het volgende:
Deze kerel loopt in deze posting: http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=526652 alleen maar wat te blaten.
3 ondertussen alZijn posting staat wel op +2 inzichtvol

Mja, hij probeert wat dingen aan te tonen, maar mist elke ondersteuning van linkjes of verdere bronnen. Verder gaat hij uit van logische beredeneringen die imo nog niet eens zo heel logisch zijn (ik ben geen console kennerHij onderbouwt niets (kan ook niet, want op GoT en Anandtech is meermalen aangetoond dat het niet klopt) en hij staat toch op 2
Ik zou wel willen schaven, maar ik kon het niet laten om toch te reageren. Sorry
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Bij deze danOp zondag 02 juni 2002 15:17 schreef Renegade het volgende:
Ik zou wel willen schaven, maar ik kon het niet laten om toch te reageren. Sorry
Tnx, maar er is weer een
die m een +1 geeft

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Ik wel en ook nog eens gedaanOp zondag 02 juni 2002 18:57 schreef veldmuis het volgende:
-1'tje overheen gegooid....meer kan ik niet doen helaas
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Wie van ons (de LM'ers) heeft deze lekker verkeerd gemodBeoordelingen: +1, +1: Inzichtvol, +1: Inzichtvol, -1: Overgewaardeerd, +1: Inzichtvol, -0.80: Overgewaardeerd, -0.67: Overgewaardeerd, -0.57: Overgewaardeerd, 0: Overgewaardeerd, 0: Overgewaardeerd, 0: Overgewaardeerd, Totaal: 0.96 / 11x
FF wat aangepast
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Woeps, da was ik dusOp zondag 02 juni 2002 20:17 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Wie van ons (de LM'ers) heeft deze lekker verkeerd gemod

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Ik geef hem nog een kick, omdat er nog een paar ongemodde reacties in voorkomen en ik niet meer kan modden omdat ik er al in heb gereageerd
en de aandacht van een aantal modjes mag nog wel.
Het staat aardig krom gemodereerd.
Het staat aardig krom gemodereerd.
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Pagina: 1