Toon posts:

[win2k] R&RAS permissies... waar vind ik die?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een probleempje met mijn R&RAS. Ik heb geen toegang meer tot het configuratie gedeelte:

Afbeeldingslocatie: http://bier.xs4all.nl/temp/tweakers.net/rras.gif

Probleem zijn blijkbaar de permissies, ik ben gewoon ingelogd als Administrator... waar kan ik de permissies voor R&RAS wijzigen?

Of... zou dit een ander probleem kunnen zijn?

R&RAS is wel gewoon geconfigureerd, en het functioneert wel (R&RAS belt namelijk wel gewoon in etc.). Ik kan alleen geen instellingen wijzigen of bekijken :?

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:28

Predator

Suffers from split brain

[forum=24] -> [forum=19]

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

Topicstarter
Wat heeft m'n bericht eigenlijk met Network Troubleshooting te maken... het gaat toch gewoon om NTFS Access Control Lists? Dat is op lokaal niveau... op 127.0.0.1.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:28

Predator

Suffers from split brain

Op zondag 02 juni 2002 16:40 schreef feeble het volgende:
Wat heeft m'n bericht eigenlijk met Network Troubleshooting te maken... het gaat toch gewoon om NTFS Access Control Lists? Dat is op lokaal niveau... op 127.0.0.1.
Het is weldegelijk een ACL probleem maar geen NTFS.
Als er een NTFS ACL probleem was dat had je die snap-in niet eens kunnen opstarten. :P

Ik wil em voor je laten moven maar WOS als je dat liever hebt.
Maar jouw server is ook domein controller zie ik en rechtenkwesties zitten niet ver van NT, net zoals domeinstructuren.

Ik zie dat je dit uitvoert via een terminal client ?
Heeft die terminal client op de server wel admin recht heeft ?
Als je tot de domain admin groep behoort dan heb je zeker alle rechten.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil em voor je laten moven maar WOS als je dat liever hebt.
Hmm... hoeft niet :)
Maar jouw server is ook domein controller zie ik en rechtenkwesties zitten niet ver van NT, net zoals domeinstructuren.
Okay :)
Ik zie dat je dit uitvoert via een terminal client ?
Heeft die terminal client op de server wel admin recht
heeft ?
Jawel, de ingelogde user is Domain Admin, Administrator, Exchange Admins en alle mogelijke admins.
Als je tot de domain admin groep behoort dan heb je zeker alle rechten.
Ik heb zelfs geprobeerd om lokaal in te loggen met het hoofd-administrator account (dat account welke bij het installeren wordt gemaakt) en daarmee kon ik de R&RAS ook niet mee openen... :'(