Toon posts:

D2k draait door!!

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[topic=512407/1]

Ik heb daar en topic geopend, en het was me wel eens vaker opgevallen dat hij een kick heeft op topic sluiten, maar dit slaat alles. Tuurlijk zijn de antwoorden wel te vinden als je maar lang genoeg zoekt, maar als je zo gaat denken is dit hele forum overbodig. Ik vind het echt te snel gesloten! JAMMER :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:14
Ja altijd weer die D2k :( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

tis mijn schuld dat jij niet searcht/ geen changelogs leest?

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, ik maak geen vrienden zo, maar geef de topicstarter toch gelijk. Niet alleen geeft hij netjes de sourcecode, en geeft aan dat hij moeite doet, maar tevens is het antwoord "searchen" nogal kortaf, aangezien er totaal geen onderwerp bedenkbaar is om op dit probleem een zoekopdracht uit te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:14
Maargoed, je probleem is al gezegd in het topic, en over dit probleem zijn de afgelopen weken al iets van 50 topics geweest, je wordt er echt ziek van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

je bent zelfs de druppel die de emmer deed overlopen voor mij
[topic=512413/1/100]
nieuwe sticky in P&W over dit onderwerp omdat het de afgelopen weken zo verschrikkelijk vaak is voorbij gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Op zondag 02 juni 2002 14:23 schreef Uploader het volgende:
[topic=512407/1]

Ik heb daar en topic geopend, en het was me wel eens vaker opgevallen dat hij een kick heeft op topic sluiten,
ja man dat vin ik het gaafste wat er is. mensen pesten door hun topics te sluiten.
*zucht*
maar dit slaat alles. Tuurlijk zijn de antwoorden wel te vinden als je maar lang genoeg zoekt, maar als je zo gaat denken is dit hele forum overbodig. Ik vind het echt te snel gesloten! JAMMER :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 juni 2002 14:27 schreef D2k het volgende:
je bent zelfs de druppel die de emmer deed overlopen voor mij
[topic=512413/1/100]
nieuwe sticky in P&W over dit onderwerp omdat het de afgelopen weken zo verschrikkelijk vaak is voorbij gekomen
vaag hoor, erg consequent ben je ook niet. Als eerst kom je nog met de vraag wel php versie ik heb, en dan besluit je toch maar alles dicht te gooien. Beetje vreemd....
En verder heeft het nix met de nieuwe versie van php temaken want op oude versie krijg ik het zelfde resultaat... dus ik zou graag even verder geholpen worden in dat topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het toch met D2k eens, het is intussen toch wel bekend dat je $_GET['var'] moet gebruiken ipv $var?

Als je script, of manier van scripten eerst wél werkte, maar met een nieuwere PHP versie niet, wat is dan het eerste wat je doet? Juist, changelogs lezen, of "what's new?".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan nog had D2K er beter aan gedaan, de topicstarter door te verwijzen naar de FAQ mbt deze changelogs die blijkbaar niet iedereen bekend zijn, en daarna het topic te sluiten.

Dan heb je de grootste kans op het voorkomen van in herhaling vallen van dergelijke vragen, omdat er een mogelijke oplossing wordt gegeven :)

Nu is er geen oplossing, of geen aanwijzing voor een mogelijke oplossing, en daarmee loop je kans dat er een nieuw topic wordt geopend met eenzelfde soort probleem. Gevolg, is nog meer werk voor de mods, en dat wil je natuurlijk zoveel mogelijk voorkomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Op zondag 02 juni 2002 14:37 schreef Uploader het volgende:

[..]

vaag hoor, erg consequent ben je ook niet.
ow :?
Als eerst kom je nog met de vraag wel php versie ik heb, en dan besluit je toch maar alles dicht te gooien. Beetje vreemd....
heb je zelf je topic gelezen?
Mijn vraag
Op zondag 02 juni 2002 14:14 schreef D2k het volgende:
phpversie?
dan jij
Op zondag 02 juni 2002 14:16 schreef Uploader het volgende:

[..]

versie 4.20 draai ik

ik zal $_POST["id"] even proberen.
ergo je hebt niet gezocht dus kan dicht
waar ben ik inconsequent :?
En verder heeft het nix met de nieuwe versie van php temaken want op oude versie krijg ik het zelfde resultaat... dus ik zou graag even verder geholpen worden in dat topic.
dan gebruik je $HTTP_POST_GET['var'] (staat overigens ook in dat linkje dat in die nieuwe sticky staat uitgelegd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:57
Op zondag 02 juni 2002 14:37 schreef Uploader het volgende:

vaag hoor, erg consequent ben je ook niet. Als eerst kom je nog met de vraag wel php versie ik heb, en dan besluit je toch maar alles dicht te gooien. Beetje vreemd....
Tja, aan het antwoord op die vraag kon hij weten dat je die changelogs niet gelezen had.

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:42

JvS

Ik heb hem zelf ook

ben ik het mee eens.
Verder is dit een duidelijk geval van een terecht slotje IMO.

En dat argument van inconsequent is wel erg gezocht hoor...

Dit loopt weer uit op een standaard discussie:
[topic=489710/1/999]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.