Hoi, ik heb na lange tijd m'n Wingman Formula Force maar weer is tevoorschijn gehaald en geinstalleert op een PC met win2k erop. Hij heeft het tot nu toe altijd goed gedaan. Dus ik de nieuwste Wingman Profiler geinstalled, stuurtje aangesloten via USB en hij werd herkent. Alles goed tot nu toe. Maar als ik naar het calibratie menu ga doet hij heel raar.
Ten eerste ziet het scherm er zo uit:

Dit lijkt me niet echt normaal.
Ten tweede moet ik het stuur helemaal naar links draaien zodat hij op het scherm in het midden staat. Als ik hem helemaal naar rechts draai staat hij op het scherm wel gewoon naar rechts. Ik kan hem dus gewoon niet naar links bewegen.
Weet iemand wat hier het probleem is? Ik heb ook al de drivers die bij win2k zaten geprobeert maar dat helpt ook niet.
Ten eerste ziet het scherm er zo uit:

Dit lijkt me niet echt normaal.
Ten tweede moet ik het stuur helemaal naar links draaien zodat hij op het scherm in het midden staat. Als ik hem helemaal naar rechts draai staat hij op het scherm wel gewoon naar rechts. Ik kan hem dus gewoon niet naar links bewegen.
Weet iemand wat hier het probleem is? Ik heb ook al de drivers die bij win2k zaten geprobeert maar dat helpt ook niet.
U gaat door voor de retorische vraag...