Toon posts:

Sluiting disproportionele maatregel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het tweede Mycom-actie topic werd gesloten omdat er geruzied werd en de actie toch afgelopen was..

Het feit dat die actie afgelopen is, geeft volgens mij geen enkele aanleiding om te sluiten :?

En dat geruzie hoort gewoon beeindigd te worden, door een korte post waarin de betrokken gemaand worden te stoppen.

Persoonlijk vind ik het heel jammer wanneer mods meteen met slotjes beginnen te gooien uit verkeerde overwegingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-10 20:12

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dan start je toch een nieuwe? Een slotje is een prima middel om een ruzie de kop in te drukken...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:07

LopeZ

Too much is never enough

Dat geruzie en geflame liep gewoon uit de hand en ging helemaal niet meer over de actie van mycom. Vraag me wel af wat je nou nog in het topic had willen zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 juni 2002 14:20 schreef JvS het volgende:
Dan start je toch een nieuwe? Een slotje is een prima middel om een ruzie de kop in te drukken...
Bedoel je soms het makkelijkste middel?
Ik ben juist bang dat mods (mods zijn immer ook net mensen :P )
soms voor de gemakkelijkste weg kiezen, waardoor GoT volgens wereldwijd het forum is met de meeste gesloten topics :'(

LopeZ --> Ik had zelf niet per se meer iets willen zeggen, vond het alleen wel een amusant topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 02 juni 2002 14:32 schreef Eggplant het volgende:

[..]

soms voor de gemakkelijkste weg kiezen, waardoor GoT volgens wereldwijd het forum is met de meeste gesloten topics :'(
het is ook het forum met wereldwijd het grootste aantal reacties en het grootste aantal luie users die vanalles vragen.

Je mag het beleid best wel bespreken, maar over het algemeen gaat men pas klagen als hun topic gesloten wordt. Het heeft allemaal de reden en er is niets mis met het sluiten van een topic dat toch maar half-nuttig is en op flames uitloopt.. Dan sluit je dat gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 juni 2002 14:47 schreef JvS het volgende:

[..]

het is ook het forum met wereldwijd het grootste aantal reacties en het grootste aantal luie users die vanalles vragen.

Je mag het beleid best wel bespreken, maar over het algemeen gaat men pas klagen als hun topic gesloten wordt. Het heeft allemaal de reden en er is niets mis met het sluiten van een topic dat toch maar half-nuttig is en op flames uitloopt.. Dan sluit je dat gewoon...
Jammer dat je niet een iets enthousiastere taakopvatting hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zondag 02 juni 2002 14:53 schreef Eggplant het volgende:
Jammer dat je niet een iets enthousiastere taakopvatting hebt
Wat zie jij als betere oplossing dan :?
Alle reacties wegeditten/verwijderen die flamerig zijn?
Op al die reacties reageren en heel boos kijken?
Er wat 'van zeggen' (wat ze altijd te laat lezen en dus allang doorgegaan zijn)?

Zeg daar es wat over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 juni 2002 15:10 schreef ACM het volgende:

[..]

Wat zie jij als betere oplossing dan :?
Alle reacties wegeditten/verwijderen die flamerig zijn?
Op al die reacties reageren en heel boos kijken?
Er wat 'van zeggen' (wat ze altijd te laat lezen en dus allang doorgegaan zijn)?

Zeg daar es wat over?
Eerst wil ik even zeggen dat ik het wel degelijk waardeer dat er mensen bereid zijn om hier vrijwillig te modden :)

Maar ik ben zelf van mening dat het beperkt zo moeten blijven tot een minimum, puur om het voortbestaan van GoT te handhaven.
Dit betekent dat er vanuit juridisch oogpunt gekenen wordt naar de inhoud van topic, warez en illegale shit dus.

Net als in de echte wereld zullen er altijd mensen zijn die klieren, off topic gaan, flamen enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 02:56
Toch mogen sommige topic ook wel eens een keer op slot want anders blijven ze maar doorlopen.

Zou het niet wat zijn om een apart forum voor gezamelijke inkoopacties te maken?
Of zou het misschien niet aardig zijn om een FAQ van een zeer lang lopend topic te maken waarin je in misschien 4 pagina's leest wat er in 28 topicpagina's staat?

Zeker op Overclocking, Casemods & Elektronica zitten er een paar vette topics (>20 pagina's) bij die maar blijven lopen.

Senile! Senile Oekaki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:46
Op zondag 02 juni 2002 15:15 schreef Eggplant het volgende:

Dit betekent dat er vanuit juridisch oogpunt gekenen wordt naar de inhoud van topic, warez en illegale shit dus.
Als ze zo modereren zakt het niveau in no-time naar het forum van isonews of een willekeurig warez-board.

Ik neem niet aan dat je dat wilt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 juni 2002 21:47 schreef sewer het volgende:

[..]

Als ze zo modereren zakt het niveau in no-time naar het forum van isonews of een willekeurig warez-board.

Ik neem niet aan dat je dat wilt :?
Zoals je hebt kunnen lezen vind ik een minimum aan moderatie wel wenselijk vanuit het oogpunt van continuiteit. Ook controleren of topic wel in de juiste categorie terechtkomen lijkt me een goede zaak.

Maar optredens in de trant van 'dicht anders blijft ie maar open' :? vind ik iets te veel van het goede

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 14:32 schreef Eggplant het volgende:

[..]

LopeZ --> Ik had zelf niet per se meer iets willen zeggen, vond het alleen wel een amusant topic.
Volgens mij staan ze met stip op één. Tenminste ik vind dat er erg veel slotjes "opduiken" Slap lullen gebeurd in het dagelijks leven ook, is juist leuk. Ok het moet wel ergens over gaan. Maar krijg toch de indruk dat moderators hier erop geilen om een slotje erop te gooien.
Dan geil ik toch liever ergens anders op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 03 juni 2002 11:26 schreef Eggplant het volgende:

Maar optredens in de trant van 'dicht anders blijft ie maar open' :? vind ik iets te veel van het goede
Dat doen we dan ook niet, alleen als een topic met de meeste onzin maar bovenaan blijft komen, zal het wel dichtgaan.
Op zondag 02 juni 2002 15:15 schreef Eggplant het volgende:

[..]

Eerst wil ik even zeggen dat ik het wel degelijk waardeer dat er mensen bereid zijn om hier vrijwillig te modden :)
Hehe, het is ook leuk om te doen hoor. Er zijn meer mensen die dat willen doen hoor ;).
Maar ik ben zelf van mening dat het beperkt zo moeten blijven tot een minimum, puur om het voortbestaan van GoT te handhaven.
Dan kan ik je vertellen dat wij die mening (met succes) niet delen :). We willen hier nog iig een beetje niveau houden en zaken die daar niet aan voldoen gaan op slot. De reden dat een MP3 request dichtgaat is misschien ook wel juridisch, maar een belangrijkere reden is, dat als je het niet doet, je dan krijgt dat NST&M volstaat met kansloze requests en dat dat de discussies daar in de weg zit.

Als je nog een leuke thread wil lezen over waarom we strak moderen en absoluut niet alleen op het juridische aspect letten, moet je deze eens lezen:
[topic=422598/1/999]

(klacht die het tegenovergestelde is van de jouwe)... Als je dit echt een probleem vindt, dan ben ik bang dat we je niet kunnen helpen. De mensen die het meeste kijk op de zaken hebben en interessante of diepgaande discussies willen hebben over de onderwerpen van dit forum zijn in principe de eerste waar we naar luisteren (daar is dit forum oorspronkelijk voor bedoeld) en dankzij die mensen is er hier veel kennis... Dat heeft weer tot gevolg dat veel mensen hier hun vraag komen stellen (en dat je zo ongeveer alle problemen wel in de search kan vinden).
Net als in de echte wereld zullen er altijd mensen zijn die klieren, off topic gaan, flamen enzo
jah en hier willen we het niet hebben en pakken we het aan :).

Als ik naar de forumstats kijk, is deze aanpak niet echt onsuccesvol (succesloos? :? :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

???
Pagina: 1