• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:03
Het is niet meer echt een hot-item, een MP3 CD-speler. Toch wilde ik er zelf eentje kopen en met het cliché: 'in de VS is alles goedkoper' in het achterhoofd ben ik eens wat gaan rondkijken.

Toen kwam ik uit bij http://www.mp3playerstore.com. Deze verkoopt de AVC Soul DMP-201 voor $99 (EUR 104). Ook verkopen ze de iRiver IMP-350 (SlimX) voor $179 (EUR 189).

De verzendkosten zijn $29,95. Dit is echter een vast bedrag dus hoe meer bestellen, hoe voordeliger het wordt. Ook willen ze wel meedoen aan groepskortingen, als er meer dan 10 per keer gekocht worden.

Dit bericht is puur voor het peilen van de reacties, ik heb voor de rest nog niet veel gedaan.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:08
Heb zelf geen interesse, maar een NEX II voor $89 = 94 Euro is wel erg goedkoop. Let wel op de invoerheffing en de BTW die erop komen! Zie www.douane.nl

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02 19:18
o yeah >:)

wil eventueel wel meedoen, maar wil natuurlijk eerst de definitieve prijzen zien :)

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:03
Ik geloof dat ik hem maar dicht laat gooien. Het loopt nog niet erg storm...

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:46

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

ik ben op het moment zeer geinteresseerd in een Iriver SlimX. dus ik wil opzich wel mee doen... zeker als-tie cheaper is...

We've got that ring of confidence