if broken it is, fix it you should
Verwijderd
Das gewoon een nep naam, kijk maar eens op http://www.micromotive.nl/ zelfde spul maar dan met de echte naam. Moet dan ook niet meer zo moeilijk zijn om wat te vinden op I.net.
dmv zoeken op internet kom je alleen de site van micromotive tegen, weinig soeps dus....
if broken it is, fix it you should
Verwijderd
dan heb jij toch een ander internet als ikOp zondag 02 juni 2002 14:00 schreef elgringo het volgende:
dmv zoeken op internet kom je alleen de site van micromotive tegen, weinig soeps dus....
hm, ik vind die wazige rev3 echt niet op micromotive hoorOp zondag 02 juni 2002 13:54 schreef ThaBadBoy het volgende:
Das gewoon een nep naam, kijk maar eens op http://www.micromotive.nl/ zelfde spul maar dan met de echte naam. Moet dan ook niet meer zo moeilijk zijn om wat te vinden op I.net.
anywayz, die retention clip ziet er wel wazig uit
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
Er staat een plaatje op hun frontpage, en de naam staat er boven.Op zondag 02 juni 2002 14:06 schreef BaRF het volgende:
[..]
hm, ik vind die wazige rev3 echt niet op micromotive hoor
anywayz, die retention clip ziet er wel wazig uit
Verwijderd
Die Klax-dingen zijn allemaal van Duits fabrikaat en wel van de firma Innovatek en dit is hun site:www.innovatek.de. Ik hoop dat je nu wel wat meer kan vinden ed.
Verwijderd
in dit topic
heb ik een wc set samengesteld bij aqua computer.
er heeft iemand de reply gedaan dat die innovatek waterblokken ,waar jij een vraag over stelt, iig beter zouden zijn dan die van ac zelf.
concrete cijfers of bewijzen zijn er niet maar.... we zoeken verder natuurlijk he...
heb ik een wc set samengesteld bij aqua computer.
er heeft iemand de reply gedaan dat die innovatek waterblokken ,waar jij een vraag over stelt, iig beter zouden zijn dan die van ac zelf.
concrete cijfers of bewijzen zijn er niet maar.... we zoeken verder natuurlijk he...
Ik heb ± 3 maanden geleden een Innovatek WC setje besteld op www.watercooling.de. Hierbij zaten de rev 3.0, een Maxxpert mono rad, Eheim 1048 pomp. Ik heb ook de GPU koeler aangeschaft en ik moet zeggen: het draait als een tiet
MBM laat voor mijn T'bird 1200@1352 de volgende temps zien: idle: 35gr. C, stressed 38gr. C Bovendien staat mijn bak op een (te) warme zolderkamer, dus het raam openzetten scheelt ook snel 2 graden. Inbouwen was erg makkelijk, alleen de GPU koeler vergt wat meer precisie. De rev 3.0 nul heeft een massieve geribbelde ronde core in het behuizingsblok zitten. Het massieve blok zorgt voor een goede opname van de warmte en de ronding verbetert de flow. Als je bovendien een serverkast hebt (chieftec ofzo
dan kun je de radiator gewoon inbouwen boven de voeding. Ik ben erg tevreden, kan niet anders zeggen
Je kunt het nu inderdaad beter via XXlcases bestellen, dat inderdaad precies hetzelfde spul als Klax, sterker nog; Klax = Innovatek. Suc6!
nope.....
Verwijderd
Hier hebben ze het ding voor 79,90. Verzendkosten 15,50 (snel gekeken, dus niet zeker).
http://www.overclockingcard.de/pi1308794695.htm
Iig goedkoper dan bij XXL cases. Ik zit er al over te denken om 'm te bestellen, de reviews zijn erg goed, maar om er echt voordeel bij te hebben zou er iemand eigenlijk een inkoopactie moeten beginnen. Zou het zelf wel willen doen als er mensen interesse hebben??
http://www.overclockingcard.de/pi1308794695.htm
Iig goedkoper dan bij XXL cases. Ik zit er al over te denken om 'm te bestellen, de reviews zijn erg goed, maar om er echt voordeel bij te hebben zou er iemand eigenlijk een inkoopactie moeten beginnen. Zou het zelf wel willen doen als er mensen interesse hebben??
Ok.. ik geeft het op.
Dit setje had ik dus ook op het oog... Ik wil nu wel eens weten wat een echt l33t waterkoelsetje is. Gewoon inbouw, niet zo'n koolance kast o.i.d.
* Han ziet door de bomen het bos niet meer
Dit setje had ik dus ook op het oog... Ik wil nu wel eens weten wat een echt l33t waterkoelsetje is. Gewoon inbouw, niet zo'n koolance kast o.i.d.
* Han ziet door de bomen het bos niet meer
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Pagina: 1