Ik heb een HP 916C inktjet printer (eigenlijk hetzelfde als 920)twee maanden geleden gekocht bij de Aldi. Ik had een week terug nieuwe inkcartidges gekocht (kleuren van HP , en een zwarte van 'WeCare'). Beide cartridges werkten goed, maar een dag nadat ik de 'WeCare' cartrigde er in had gestopt viel de printer tijdens het printen uit. Ik heb vanalles geprobeerd (pc opnieuw opstarten , kabels uit en weer in de pc stoppen, op andere pc printer uitgetest) maar niks wilde helpen. Nu zit ik nog steeds met een printer die niet aan kan, waar nog steeds het half bedrukte vel inzit die er inzat toen ie er mee ophield. Ik zou zelf denken dat de printer het niet meer doet door die 'WeCare' cartidge omdat de printer een dag na het plaatsen van de wecare cartridge het niet meer deed. Wat raar is, is dat de printer het een dag wel deed met die cartidge.
Kan iemand mij aub vertellen hoe ik dit kan oplossen? (anders moet ik namelijk naar de Aldi terug, wat waarschijnlijk niks zal helpen
)
Kan iemand mij aub vertellen hoe ik dit kan oplossen? (anders moet ik namelijk naar de Aldi terug, wat waarschijnlijk niks zal helpen