Mp3 vraag.

Pagina: 1
Acties:

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-08 10:38
Ik heb ff zitten klooien in gta3...ik wil graag een eigen radio zendertje maken..gewoon lekker simpel..heb al een tex to speech programma en ook mp3 files....nou moet het allemaal één mp3 worden...dus dat ik eerst de text to speech shit laat praten en daarna het mp3 nummer gaat draaien...is dit mogelijk? zo ja..hoe?

ik vind het jammer dat je eigen mp3 nummers niet kan overwriten met de origine..dus zodra een radio dj een nummer aankondigt zou ik graag mijn eigen nummer horen..maar zo gaat dat niet..dus dacht ik...een eigen dj ..en nummers... :) kan het?

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:10
overwriten kan toch wel , zelfde naam, alleen lezen uit

dot.blaat

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-08 10:38
ja kan wel, ik heb de files gevonden..probleem alleen is dat de hele radio zender op één mp3 staat, dus die zou ik moeten editten...maar ja...met welk progje kan ik goed wav/mp3's editten? ik probeerde in Nero audio programma een stem neer te inserten voordat het nummer begint maar krijg een error over dat de sample niet overeenkomt...

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Voor mp3's en wav's te editten gebruik ik Wavelab, van Steinberg.
Je kunt ook Soundforge gebruiken, is ongeveer hetzelfde principe. :)

Als je alle mp3's aan elkaar wil plakken, wordt dat natuurlijk wel een teringgroot bestand. Alhoewel, dat ligt eraan hoeveel mp3's je van plan bent te gaan gebruiken. :)

Ik raad je wel af om veeeeel mp3's te gebruiken, want als je er 7800 aan elkaar wil plakken ben je wel een tijdje bezig.
En dat trekt je pc waarschijnlijk ook niet. :)

Time is never wasted when you're wasted all the time.