Ik heb van een rommelmarkt een JVC videorecorder meegenomen, ik denk een modelletje van een jaar of 10-15 oud. Er zat geen afstandsbediening of gebruiksaanwijzing bij. Ik heb wel uitgevonden dat de recorder met een afstandsbediening kan werken, mijn mouseremote ff ongesteld op jvc en ik kan zappen en opnemen afspelen enz.
Het modelnummer is : HR-D560EE
Nu heb ik het volgende probleem, ik wil graag de tuner instellen van de recorder. Er staat op de voorkant "quick response full/loading" en "digital tracking", misschien dat dat wat meer zegt over de recorder, de lettertjes op de display zijn oranje op een zwarte achtergrond en ik zie op mn tv niet iets van een "on screen display"
Ik zou niet weten hoe ik zenders moet zoeken met dit apparaat en of je hier de originele afstandbediening voor nodig hebt.
De volgende knoppen zitten op de recorder achter een klepje:
1. CANCEL/ SKIP [COUTER RESET]
2. REPEAT/ STORE [COUNTER MEMORY]
3. PROGRAM/ CLOCK ADJ.
4. SELECT +/-(voor oa de kanalen)/ SET/TV PROG [TRACKING/ V. LOCK/ FINE]
5. REC/ITR
6. PAUSE/STILL/SLOW
7. REW
8. FF
9. SELECT TIMER ADJ.
10.TIMER
11.VPS [CH. SET]
12.DISPLAY
13.DISPLAY OFF
verder zitten er nog de volgende schakelaars op:
1. REPEAT
FULL-| |
INDEX-| |
OFF-| |
2. AFC
ON-| |
OFF-| |
Hoe kan ik met dit apparaat zenders zoeken, of heb ik echt de afstandsbediening nodig
Het modelnummer is : HR-D560EE
Nu heb ik het volgende probleem, ik wil graag de tuner instellen van de recorder. Er staat op de voorkant "quick response full/loading" en "digital tracking", misschien dat dat wat meer zegt over de recorder, de lettertjes op de display zijn oranje op een zwarte achtergrond en ik zie op mn tv niet iets van een "on screen display"
Ik zou niet weten hoe ik zenders moet zoeken met dit apparaat en of je hier de originele afstandbediening voor nodig hebt.
De volgende knoppen zitten op de recorder achter een klepje:
1. CANCEL/ SKIP [COUTER RESET]
2. REPEAT/ STORE [COUNTER MEMORY]
3. PROGRAM/ CLOCK ADJ.
4. SELECT +/-(voor oa de kanalen)/ SET/TV PROG [TRACKING/ V. LOCK/ FINE]
5. REC/ITR
6. PAUSE/STILL/SLOW
7. REW
8. FF
9. SELECT TIMER ADJ.
10.TIMER
11.VPS [CH. SET]
12.DISPLAY
13.DISPLAY OFF
verder zitten er nog de volgende schakelaars op:
1. REPEAT
FULL-| |
INDEX-| |
OFF-| |
2. AFC
ON-| |
OFF-| |
Hoe kan ik met dit apparaat zenders zoeken, of heb ik echt de afstandsbediening nodig