[Bug] SELECT in forum-topic-titel

Pagina: 1
Acties:

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:44

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Topicstarter
op de 'Tech-forum'-tracker lijkt er een probleem op te treden wanneer in de titel een HTML-code wordt gebruikt.

dit werd gemeld in dit topic:
[topic=512284]

weet niet zeker of dit werkelijk alle browsers en os-en, ben het nu zelf aan het proberen te reproduceren.

zou betekenen dat dit niet ge-html-encoded wordt, maar dat zou wel enigszins vreemd zijn, dat dat nog nooit tot eerdere problemen heeft geleid..?

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Voor zover ik kan zien/nagaan gebeurt dat encoden wel. :?

Verwijderd

Het topic krijg ik in de tracker niet eens te zien, dus ergens gaat het denk ik niet helemaal goed.

Screenshot

Ik kreeg overigens geen javascript error, en er komen gewoon (?) 9 topics in de tracker te staan.

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Op zondag 02 juni 2002 12:50 schreef Cheatah het volgende:
Het topic krijg ik in de tracker niet eens te zien, dus ergens gaat het denk ik niet helemaal goed.

Screenshot

Ik kreeg overigens geen javascript error, en er komen gewoon (?) 9 topics in de tracker te staan.
Ik heb het over de tracker die je als activedesktop element kan zetten,maar is mischien zelfde prog ?

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-03 17:22

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Er wordt al een htmlspecialchars overheen gegooid om dit te voorkomen.

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 14:30 schreef Femme het volgende:
Er wordt al een htmlspecialchars overheen gegooid om dit te voorkomen.
Maar is er dan ook een verklaring voor het feit dat dat topic met HTML in de titel niet op de frontpage in de tracker verscheen?

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-03 17:22

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het ligt niet aan de select tag in de titel. De query retourneert 9 resultaten en die staan allemaal in de update tracker. Blijkbaar wordt het W&G forum niet meegenomen.
Pagina: 1