Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Verwijderd
Het topic krijg ik in de tracker niet eens te zien, dus ergens gaat het denk ik niet helemaal goed.
Screenshot
Ik kreeg overigens geen javascript error, en er komen gewoon (?) 9 topics in de tracker te staan.
Screenshot
Ik kreeg overigens geen javascript error, en er komen gewoon (?) 9 topics in de tracker te staan.
Ik heb het over de tracker die je als activedesktop element kan zetten,maar is mischien zelfde prog ?Op zondag 02 juni 2002 12:50 schreef Cheatah het volgende:
Het topic krijg ik in de tracker niet eens te zien, dus ergens gaat het denk ik niet helemaal goed.
Screenshot
Er wordt al een htmlspecialchars overheen gegooid om dit te voorkomen.
Verwijderd
Maar is er dan ook een verklaring voor het feit dat dat topic met HTML in de titel niet op de frontpage in de tracker verscheen?Op zondag 02 juni 2002 14:30 schreef Femme het volgende:
Er wordt al een htmlspecialchars overheen gegooid om dit te voorkomen.
Het ligt niet aan de select tag in de titel. De query retourneert 9 resultaten en die staan allemaal in de update tracker. Blijkbaar wordt het W&G forum niet meegenomen.
Pagina: 1