Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Had zelfde probleem alleen was dat vastlopen niet per definitie elke keer.
Welke driver gebruik je? Zodra ik win98se op een kaal systeem ging installeren met de kaart er al in dan ging het prima.
Deed ik die kaart er naderhand in dan liep de boel vast.
Controleer voor de zekerheid even of je inderdaad de goede 3com driver gebruikt(als dat het geval is ). Er zijn nogal wat revisies in omloop....
Welke driver gebruik je? Zodra ik win98se op een kaal systeem ging installeren met de kaart er al in dan ging het prima.
Deed ik die kaart er naderhand in dan liep de boel vast.
Controleer voor de zekerheid even of je inderdaad de goede 3com driver gebruikt(als dat het geval is ). Er zijn nogal wat revisies in omloop....
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....
ik gebruik drivers die ik 10 min voor het inpluggen van de kaart op de 3com site had opgepikt... deze van tevoren op de schijf gezet zodat ik gelijk bij het installen de goeie drivers kon kiezen...
anyway: morgen krijg ik Windows ME nl, die gaat ik over 98se heengooien... (eerst maar eens even kijken hoe dat loopt)!
anyway: morgen krijg ik Windows ME nl, die gaat ik over 98se heengooien... (eerst maar eens even kijken hoe dat loopt)!
mmmm, ik heb altijd geleerd dat als je gaat upgraden, je het probleem 99 keer wel meeneemt maar niet oplost. Ik zou als advies geven om een verse instalatie te doen.
Ennneuh, dat wilde ik dus ff kwijt, als je dta toch gaat doen dan, kan je misschien wel eens proberen om die kaart gewoon daar se te laten vinden tijden s een clean install en de drivers te gebruiken die se graag wil. Ik vermoed dta je probleem dan weg is......
Ennneuh, dat wilde ik dus ff kwijt, als je dta toch gaat doen dan, kan je misschien wel eens proberen om die kaart gewoon daar se te laten vinden tijden s een clean install en de drivers te gebruiken die se graag wil. Ik vermoed dta je probleem dan weg is......
whaa, helaas dat ik nog tot 5 uut moet wachten voordat ik het kan uitproberen.
das tobbe
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 oktober 2000 14:04 schreef Mr.Hein het volgende:
WinME zuigt kwa netwerken. Zeker in combinatie met DHCP etc.[/quote]Iets specifieker graag. Ik werk hier namelijk met een WinME/NT/Novell LAN en DHCP (vanaf de NT server). Dit in combinatie met Realtek 8139 en 3C905TX kaartjes. No problemos at all!
Dus klakkeloos roepen dat WinME kwa netwerken zuigt vind ik wel erg kort door de bocht
WinME zuigt kwa netwerken. Zeker in combinatie met DHCP etc.[/quote]Iets specifieker graag. Ik werk hier namelijk met een WinME/NT/Novell LAN en DHCP (vanaf de NT server). Dit in combinatie met Realtek 8139 en 3C905TX kaartjes. No problemos at all!
Dus klakkeloos roepen dat WinME kwa netwerken zuigt vind ik wel erg kort door de bocht
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Pagina: 1