yep it's me
Ff zoek op Google denk ik, de filenaam luidt: UTPatch436Creative.exe en is bijna 34 mb groot.
Kijk hier maar eens:
http://www.3dgamers.com/games/unrealtourn/
Kijk hier maar eens:
http://www.3dgamers.com/games/unrealtourn/
He who controls the Spice, controls the Universe.
Verwijderd
Als je windows XP gebruikt moet je volgens mij je latency naar 60 verhogen (type 'preferences' in je console en zoek naar de audio opties).
Vaag, ik heb bovengenoemd bestand ook en geen verdere updates of zow, maar dus wel UT-versie 4.36, en ik heb dat kraak geluid ook wel eens, maar niet altijd. Na UT te restarten is het geluid weer normaal, soms moet ik er heel Windows ook voor restarten (zoals vanmorgen toen ik FF wilde fraggen)... Ik heb een SB Live 5.1 en heb dus ook de optie "use 3D sound" aangevinkt, volgens mij kan het ook daar mee te maken hebben, maar wat ik er aan kan doen, geen id.
Ik had ook dat gekraak met UT, ik heb toen het ini file, in de UT directory, aangepast waar alle geluids instellingen in staan.
Wat 3d opties ed op "false" gezet en nu doet i het gewoon
Hoezo dat eigenlijk??Op maandag 03 juni 2002 07:34 schreef TA2 het volgende:
Ik had ook dat gekraak met UT, ik heb toen het ini file, in de UT directory, aangepast waar alle geluids instellingen in staan.
Kheb zoals ik zei een SB Live 5.1 met Creative DTT2200 5-point surround, dat wil ik natuurlijk WEL gebruiken
same here! ik heb ook een SBLive en af en toe kraakt het geluid in UT. nieuwste xp SB-drijvers helpen niet.
eigenlijk wel blij dat er meerdere mensen zijn met dit probleem. voelde me al alleen
eigenlijk wel blij dat er meerdere mensen zijn met dit probleem. voelde me al alleen
Verwijderd
misschien beetje overbodig, maar staan je speakerinstellingen wel op 5.1:S Ik had ze eerst op 2 speakers staan met een 5.1 setje
resultaat:KRAAAAK
resultaat:KRAAAAK
Verwijderd
Heel simpele oplossing.
Open de console in UT, type preferences.
Ga naar oudio options en verhoog latency naar 50(moet voldoende zijn)
Het gekraak is hoogstwaarschijnlijk nu weg, zoniet verhoog de setting een beetje.
Het gekraak is hoogstwaarschijnlijk nu weg, zoniet verhoog de setting een beetje.
Dit is wel iets dat ik kan proberen, alleen hoor ik iedereen hier over XP terwijl ik het probleem gewoon in Windows 98 Second Edition hebOp donderdag 06 juni 2002 01:49 schreef YoudontKnow het volgende:
Heel simpele oplossing.
M'n sound-settings staan echt heel erg 5.1 want anders heb ik geen geluid door alle 5 speakers he
En ik heb ook het idee dat het gekraak bij mij door OC'en kan komen, aangezien ik dit probleem op standaard clocksnelheid volgens mij nog niet heb gehad, maar dat durf ik niet hard te maken.
Als ik OC (standaard bij mij eigenlijk
M'n PC blijft op 115 MHz FSB = 978 MHz nog goed stabiel, maar dan krijg ik dus een 115/3*2=76,6 MHz AGP, en 115/4=28,75 MHz PCI (devider op 4 ja).
Normaal zou alleen hoger OC'en gevaar voor stabiliteit kunnen zijn, maar met lagere clocking willie zo volgens mij ook wel es raar doen met dus dat gekke gekraak in UT.
Verwijderd
Ik heb het ook op standaard snelheid..
Dat met die latency werkt. Had het hier op 2 pc's. Nu zijn ze allebei goed.
Dat met die latency werkt. Had het hier op 2 pc's. Nu zijn ze allebei goed.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()