Op dit moment heb ik een abbo en een prepaid gsm, nu vroeg ik mij af als ik die Telfort prepaid niet gebruik voor een lange tijd word hij dan geblokkeerd ofzo? Of is dat alleen als je er niks meer op hebt staan? Als ik een jaar niet opwaardeer ben ik dan ook mijn nummer of prepaid kwijt?
Je beltegoed is een jaar geldig, maar wat er met je nummer gebeurt weet ik niet. Volgens mij hou je dat nog gewoon, want het nummer hoort bij de simkaart in je telefoon.
Ligt eraan wanneer je voor het laatst hebt opgewaardeerd en met wat voor kaart. Alle gulden kaarten hebben een jaar geldigheid en alle Eurokaarten een halfjaar. Na dat jaar van de guldenkaart kan je nog 90 opwaarderen en na dat halfjaar van de eurokaaret kan je nog 45 dagen opwaarderen. Heb je dat niet gedaan dan is je nummer vervallen.Op zondag 02 juni 2002 12:26 schreef Mottebelke het volgende:
Je beltegoed is een jaar geldig, maar wat er met je nummer gebeurt weet ik niet. Volgens mij hou je dat nog gewoon, want het nummer hoort bij de simkaart in je telefoon.
Je kan de proef op de som nemen door gewoon 888 te bellen. Je merkt dan vanzelf of je nummer nog bestaat.
Antenne en masten malloot
Uhhh dat klopt niet hoor... Bij O2/Telfort is dat nog steeds een jaar. Dat dat bij KPN/Vodafone/Ben niet zo is, is wat anders. (Bij Dutchtone geld ook nog gewoon 1 jaar).Op zondag 02 juni 2002 12:30 schreef The_Wireless_Guy het volgende:
[..]
alle Eurokaarten een halfjaar.
je nummer+simkaart is 1 jaar geldig na je laatste opwaardering!
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Dat is alleen bij de guldenkaarten nog zo. Als je een € kaart koopt is het echt een halfjaar. Kijk maar op:Op zondag 02 juni 2002 13:11 schreef AMDFreak het volgende:
je nummer+simkaart is 1 jaar geldig na je laatste opwaardering!
http://www.online.o2.nl/productinfo/prepay/opwaarderen
Het beltegoed is 6 maanden geldig. Deze periode gaat in op het moment dat je het beltegoed activeert.
Antenne en masten malloot
Pagina: 1