Toon posts:

Uitschuif probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://phpweb.milescape.com/theplace/moppen/bekijken.php?cat=1
Als je daar kijkt zie je link dat het uit elkaar rekt. Dit is niet de bedoeling maar krijg het niet weg iemand ideen?
Ik zit er al een flinke tijd mee te klotren maar het blijft terug komen :S

• mees
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-05 12:32

mees

Duuuussss...

wat ik vaak doe als tables raar gaan doen: borders aanzetten... voeg ff bij de <table> een border=1 toe, dan is het voor jou en ons ff wat duidelijker... nu moeten we in de html gaan spitten om de table-verdeling te ontdekken...

8 bitterballen = 1 byterbal

Verwijderd

Topicstarter
Ok er staan nu borders omheen.

• mees

mees

Duuuussss...

Kijk aan, ik zie em nu dus gelijk al.. :)

De rechterkant is hoger dan het totale menu.. daardoor rekt ie alle cells aan de linkerkant uit tot ie evengroot is als de rechterkant.. geef alle cells aan de linkerkant een vaste hoogte (height=100 ofzo), en voeg onderaan een extra cell toe, zonder hoogte ingesteld. Op deze manier rekt de tebale alleen de onderste cell uit (en daar staat nix in, dus dat zie je niet)..

suc6

Verwijderd

Topicstarter
Aha ja,
Ik heb het nu gedaan. En hij is al allemaal een stukje kliener geworden maar er blijft speling. En de onderste rekt niet uit.

• mees

mees

Duuuussss...

wat ook kan helpen: je menu bestaat uit 6 cells (rows) (7 als je die lege die je net hebt toegevoegd meerekend). Dan geef je gewoon de hoofdcell (dus waar de moppen staan) een rowspan van 1tje meer.. (dus: menu=6 rows, rowspan=7)

Hope that works...

Verwijderd

Topicstarter
Hmm waar de moppen staan ook rowspan 7 maar die is zo ingedeeld. Kijk maar staat nu ook de borders op 1

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ajmmer dat niemand het weet. Ik vind het echt irri. Dat wat er gebeurd als er teveel text stat.

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 14:23 schreef Piete het volgende:
Hmm ajmmer dat niemand het weet. Ik vind het echt irri. Dat wat er gebeurd als er teveel text stat.
als je nu dit doet:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10