OK, nu heb ik wel een héél vaag probleem...
ik heb een .css bestand staan, aangeroepen door een <link>
in deze .css staat o.a. hetvolgende:
Verderop in de site, staat:
Nu werkt dit perfect in Internet Explorer, maar in NS en Mozilla komt er een vaag iets tevoorschijn:
Hij weergeeft de select-box, maar als je erop klikt komt niet het dropdown-menu tevoorschijn. Ik heb vanalles geprobeerd, met devolgende resultaten:
de <link> tag weghalen: dropdown werkt (dus het zit in de .css)
in de .css de SELECT regel weghalen: dropdown werkt niet
in de .css regel de #main regel weghalen: dropdown werkt
De dropdown box bevind zich inderdaad in de 'main' layer, maar wat heeft het er mee te maken? Wat botst er hier?
ik heb een .css bestand staan, aangeroepen door een <link>
in deze .css staat o.a. hetvolgende:
code:
1
2
3
4
| INPUT{font-family: Verdana; border: 1 solid #146DC0; color: #093E6F; background: #BBDCFB;}
SELECT{font-family: Verdana; base-color: #FF8000; border: 1 solid #146DC0; color: #093E6F; background: #BBDCFB;}
TEXTAREA{font-family: Verdana; border: 1 solid #146DC0; color: #093E6F; background: #BBDCFB;}
#main {width:640; height: 450; overflow: auto; align: left} |
Verderop in de site, staat:
code:
1
2
3
4
| <select name=id> <option value=1>bla</option> <option value=2>bla</option> </select> |
Nu werkt dit perfect in Internet Explorer, maar in NS en Mozilla komt er een vaag iets tevoorschijn:
Hij weergeeft de select-box, maar als je erop klikt komt niet het dropdown-menu tevoorschijn. Ik heb vanalles geprobeerd, met devolgende resultaten:
de <link> tag weghalen: dropdown werkt (dus het zit in de .css)
in de .css de SELECT regel weghalen: dropdown werkt niet
in de .css regel de #main regel weghalen: dropdown werkt
De dropdown box bevind zich inderdaad in de 'main' layer, maar wat heeft het er mee te maken? Wat botst er hier?
8 bitterballen = 1 byterbal