Toon posts:

Power-on aansluiting mobo zoek?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een beetje dom, deze vraag.

Er zit geen power switch aansluiting op mijn zojuist aangeschafte mobo, een ECS K7S5A. De handleiding van het mobo vermeldt er niets over. En de kast/voeding die ik gisteren erbij heb gekocht, heeft geen handleiding. Ik krijg het zojuist samengestelde systeem dus niet ingeschakeld *schaam*.

Nou ja, mijn laatste upgrade was van een 8088 naar een NEC V20, toen voedingen nog echte aan/uit schakelaars hadden...

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 juni 2002 10:53 schreef pgielen het volgende:
Een beetje dom, deze vraag.
Ok, al op de site van ECS gekeken en ik denk het te hebben gevonden. Merkwaardig dat het niet in het boekje bij het mobo stond...

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Oops, in de war met de power led, niet de power on, 1 moment, ik kijk even voor je :)

Ok, als je de aansluitingen van je mobo (PS/2, USB, enz) aan de linkerkant van het mobo liggen zie je rechtsonderaan die stel pinnetes. De eerste single rij is voor de speaker. De 2e stel pinnetjes bestaat uit 2 rijen die er zo uitzien:

::::.

Die 2 pinnetjes rechtsboven zijn voor de power switch (dit staat ook op je mobo zelf).

PWBT = PoWer BuTton
RST = Reset SwiTch

• Battle Bunny
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-02 21:41
Heet het niet de Standby knop ofzo?

Edit: Op m'n Tjeentek heet het "Over-ride power button" :P

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 20:18
Eh, ik zie het gewoon op blz 14 v.d. manual staan :{ Zo-even neergehaald van de ecs site (staat hetzelfde als wat TweakerNummer zegt). Dus ja, een beetje behoorlijk dom deze vraag.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.