Nu ben ik afgelopen week bezig geweest om bij een vriend van me een netwerkkaartje te installeren zodat de Chello-aansluiting die zijn broertje beneden heeft doorgetrokken kan worden naar boven. Alles geïnstalleerd, maar geen verbinding krijgen met de andere PC hoor... Totdat ik opmerkte dat er een IRQ-conflict was tussen zijn SB Live! Platinum en de geïnstalleerde netwerkkaart. Dus ik deïnstalleer even tijdelijk zijn SB Live! Platinum, en ja hoor... prima verbinding en alles werkt prima. Mooi zo, dacht ik. En nu even opnieuw die SB Live! installeren en klaar is Sha-Baz.. maar ja, toen dook uiteraard het zelfde probleem weer op. Andere drivers al geprobeerd te downloaden, alleen Creative levert alleen updates van de meegeleverde drivers dus ik denk niet dat dat veel zal helpen. Zodra SB Live! weer geïnstalleerd is, vraagt Windows '98 namelijk bij elke restart opnieuw om de drivers van de netwerkkaart, en is de verbinding met de andere PC weer weg.
Mijn laatste optie is om Win'98 eraf te kicken en XP erop te zetten, maar dat heeft met SB Live! geloof ik ook nog aardig wat voeten in aarde...
Heeft iemand de gouden tip voor mij? Zie ik iets belangrijks over het hoofd?
In ieder geval vast bedankt.
Sha-Baz
Mijn laatste optie is om Win'98 eraf te kicken en XP erop te zetten, maar dat heeft met SB Live! geloof ik ook nog aardig wat voeten in aarde...
Heeft iemand de gouden tip voor mij? Zie ik iets belangrijks over het hoofd?
In ieder geval vast bedankt.
Sha-Baz