Toon posts:

Copy file > 4GB van Imac naar Win2000 -> probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Guys,

Hoe kopieer ik een file van meer dan 4 GB van een Imac naar een shared NTFS partitie op een Win 2000 AS (Sp2) ? Ik loop tegen de 4 GB grens aan met mij videootje overzetten. Dat moet omdat ik meer Windows MPEG SW heb dan Mac.
Eventueel opknippen aan de Mac (winrar achtig) en aan de Windows kant weer aan elkaar knopen is ook goed echter hoe ??? Wie helpt.

P.S. Ik zet er dus geen andere OS voor in :z :z

• Vlabakje90
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
De 4GB grens van wat? NTFS heeft bij lange na niet zo'n grens, ik weet niet hoe het zit met de iMac maar ik zie niet echt een probleem.

Anders moet je maar eens in het 'archive' dialoog van winrar kijken en dan bij volume size 250MB instellen ofzo.

Dan word je file in stukken van 250MB gehakt.

Verwijderd

Zit toch een netwerkkaart in Imac :P
Nu ff crosslink kabel ertussen en pompen maar >:)

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Op zondag 02 juni 2002 09:37 schreef gotties het volgende:
Ik vermoed dat hij dat al gedaan heeft :z

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Verwijderd

Topicstarter
Tja, het feit dat ik het hier meldt wil volgens mij al zeggen dat het niet echt zomaar gebruikersfoutje is...
Ik krijg bij het copieren van de file op de Mac type -40 error, afhankelijk van de transactie (copy in dit geval).

Laat ik de output opslaan op de shared drive dan heb ik zo rond het genoemde punt weer een andere foutmelding.

Ja, Dit gaat inderdaad via UTP en zo }:O

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Op zondag 02 juni 2002 09:37 schreef gotties het volgende:
Zie andere post, denk eens na joh :P
Pagina: 1