Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition
Verwijderd
Dat wil voor jou zeggen dat de manier van filtering op de Kyro hetzelfde is als op de Geforce / Radeon etc. (en daardoor de manier van aanpassing). Alleen de onderdeelnummers etc veranderen, niet de logische plaatsing in het circuit.
Het aantal verschilt ook, dus ik wil weten wat ik juist moet wegdoen..
Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition
Mocht je een goede guide vinden voor de Geforce2MX van Hercules, laat het dan ff weten, ik sta te trappelen om die kutfilters te slopen van mn Kyro kaartje.
hier heb ik een Hercules GFII MX schema gevonden
en ja, de Kyro II heeft er iets van mee
time to start choppin'
als ik jou was zou ik geen GF2 schema aanhouden voor een kyroOp zondag 02 juni 2002 13:59 schreef Evil_Homer het volgende:
http://w3.ualg.pt/~ftomaz/nvidia/nvidia.html#hercules
hier heb ik een Hercules GFII MX schema gevonden
en ja, de Kyro II heeft er iets van mee
time to start choppin'
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
zie de post van _JGC_
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Als ik dat met mn Viper2 of mn vorige Voodoo Banshee flik, gloeiden mn ogen eruit.
en de kyro II werkt perfect en MET scherper beeld in hoge resoluties.
Verder heb ik een tekening gemaakt met wat er juist moet gebeuren.

_JGC_ zal weten wat te doen
Wel een goedkope Savage4: Zowat alle kaarten die ik hier heb, hebben 2 of 3 kolommen met inductors, terwijl mn cheapo savage4 met kutbeeld maar 1 kolom heeft. Ook kan ik niet duidelijk zien wat de condensators zijn die ik weg moet nemen, dus die zitten er nog. Resultaat: net zo goed als mn Diamond Viper 2
Gefeliciteerd man!! echtOp dinsdag 04 juni 2002 19:01 schreef Evil_Homer het volgende:
Ik heb dus de mod uitgevoerd*trots* hehe
en de kyro II werkt perfect en MET scherper beeld in hoge resoluties.
Verder heb ik een tekening gemaakt met wat er juist moet gebeuren.
[afbeelding]
_JGC_ zal weten wat te doen
Ik vroeg me af...omdat jij nogal wat van de Kyro lijkt te weten; Heb jij het probleem ook dat de chip op hoge resoluties in 3D spellen spontane vertragingen krijgt??(dan even draait ie goed en dan weer niet?)
Is er een oplossing voor?
Bij welke spellen kom je dit tegen? en wat wil je juist zeggen? (is het een soort van 'lag' die je ondervind? Misschien kan ik dan proberen de situatie na te doen, en het antwooord vinden) Probeer verder ook zoveel mogelijk in OpenGL te spelen.Op dinsdag 11 juni 2002 09:29 schreef PowerPee het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man!! echt
Ik vroeg me af...omdat jij nogal wat van de Kyro lijkt te weten; Heb jij het probleem ook dat de chip op hoge resoluties in 3D spellen spontane vertragingen krijgt??(dan even draait ie goed en dan weer niet?)
Is er een oplossing voor?
Het probleem van de lags ontstaat bij het draaien van bv UT in hoge resoluties. Het spel draait niet echt lekker onder OPENGL en daarom draai ik het dus in D3D.
Het lijkt erop dat het spel even hangt en daarna gaat alles vrolijk weer verder
Verder draai ik nu de laatste drivers(15.084) en gebruik ik W98se en Wxp(for testing only
... MMORPG Addict.
Check og je geen sporen hebt onderbroken.
Ben je zeker dat je alle hebt verwijderd en kortgesloten zoals het moet?
.. ik het de contacten kortgesloten met soldeer .. en niet met een draadje .. kan dat het zijn ??
... MMORPG Addict.
... MMORPG Addict.
Dat ken ik, had ik met m'n Kyro I... dacht dat et aan monitor lag, totdat ik een Radeon 8500 derin deed... schijnt dus de Kyro te zijnOp zondag 02 juni 2002 17:15 schreef Evil_Homer het volgende:
toch niet, eenmaal je in een hoge resolutie zit met een hoge refreshrate, dan wordt die video-bandbreedte beperkt door die filter, wat resulteert in een 'blur' bij o.a. fijne lijnen,...