Goede nacht mede tweakers. Ik zit met een probleempje, ik wil graag een DivX (Harry Potter) naar VHS zetten (gewoon via TV-out op de videorecorder). Alleen nu zit ik met het probleem dat het 2 CDs zijn en er een Sub bij moet. Ik gebruik normaal MicroDVD maar het is me niet gelukt een sub in te stellen als je meer dan 1 video file gebruikt
Wie weet hoe ik dit het best aan kan pakken?
Ik heb de volgende dingen al geprobeerd, maar misschien dat het lukt na wat tips van jullie:
- Ini file maken voor Micro DVD. Dit werkte allemaal voor geen meter :\
- Gewoon via knopjes enzo in Micro DVD. Dit kan volgens mij niet op die manier
- De 2 cds aan elkaar plakken met een tool. Dit werkte ook al niet echt, maybe een andere tool ? (iemand een idee welke?)
- Met virtualDub aan elkaar maken. Kan niet, het geluid is VBR.
Heeft iemand een andere aanpak? Of wie kan me helpen met die ini file voor MicroDVD (ik ben r toch van overtuigt dat dat zou moeten werken)?
Ik had beloofd HarryPotter op VHS te zetten voor me girlfriend, dus het moet toch wel echt gebeuren
Ik heb de volgende dingen al geprobeerd, maar misschien dat het lukt na wat tips van jullie:
- Ini file maken voor Micro DVD. Dit werkte allemaal voor geen meter :\
- Gewoon via knopjes enzo in Micro DVD. Dit kan volgens mij niet op die manier
- De 2 cds aan elkaar plakken met een tool. Dit werkte ook al niet echt, maybe een andere tool ? (iemand een idee welke?)
- Met virtualDub aan elkaar maken. Kan niet, het geluid is VBR.
Heeft iemand een andere aanpak? Of wie kan me helpen met die ini file voor MicroDVD (ik ben r toch van overtuigt dat dat zou moeten werken)?
Ik had beloofd HarryPotter op VHS te zetten voor me girlfriend, dus het moet toch wel echt gebeuren