gewoon for the record maar een screenshot met de 2.40B ES CPU (die trouwens te koop is)
temp en voltage rechtsboven
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Temp zou kunnen kloppen hoor... Alleen volgens mij is het wel fake, post m eens met een echte temp meter!Op zondag 02 juni 2002 01:16 schreef Cereal het volgende:
als het klopt: cool
maar die temperatuur van de cpu klopt geen hol van,
en ik durf te wedden dat je niet nog een screenie kunt posten met WEL een echt motherboard monithor dashbord..
Verwijderd
Even OT maar waar kan ik die wallpaper krijgen ?Op zondag 02 juni 2002 01:12 schreef DuronDude het volgende:
gewoon for the record maar een screenshot met de 2.40B ES CPU (die trouwens te koop is)
[afbeelding]
Op zondag 02 juni 2002 01:16 schreef Cereal het volgende:
en ik durf te wedden dat je niet nog een screenie kunt posten met WEL een echt motherboard monithor dashbord..
Post is een paar SiSoft Sandra resultaten enzo
DaŽs wel ff 200 mhz minder he
dit draait nu eenmaal fijner dan 1.90V.. ik hou m'n voltage liever wat lager om wat te surfenOp zondag 02 juni 2002 01:48 schreef Sick Nick het volgende:
[..]
DaŽs wel ff 200 mhz minder he
MietjuhOp zondag 02 juni 2002 01:50 schreef DuronDude het volgende:
[..]
dit draait nu eenmaal fijner dan 1.90V.. ik hou m'n voltage liever wat lager om wat te surfen
http://service.madonion.com/compare?2k1=3591995 have a nice dayOp zondag 02 juni 2002 01:55 schreef Cereal het volgende:
Natuurlijk trek ik al mijn twijfels terug, maar inderdaad wat meer info over je opstelling, benchmarkscores enzow zou leuk zijn
Turn it off and on again.
deze had ik al langer en staat te koop.Op zondag 02 juni 2002 02:03 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
Ik wil wel eens van je weten waar je al de cash vandaan haalt om om de week een nieuwe cpu te kopen![]()
Een arme TweakerOp zondag 02 juni 2002 02:06 schreef DuronDude het volgende:
[..]
deze had ik al langer en staat te koop.
/me heeft geen cash
Ik probeer gewoon zo weinig mogelijk te verliezen op dingen die ik weer verkoop.
Dit kost me echt veel minder dan jullie denken... OK, het is niet goedkoop, maar er gaat vrij weinig verloren
Bnet pindle#2913
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Verwijderd
hij heeft een vapochil achtig dingOp zondag 02 juni 2002 01:16 schreef Cereal het volgende:
niet voor een echte tweaker... (hoewel homemade dingen veel mooier zijn tuurlk)Op zondag 02 juni 2002 09:32 schreef ESFIcE het volgende:
offtopic
je heb wel een vette achtergrondmaar de rest is een beetje ongeloofwaardig
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Verwijderd
dikke overclockOp zondag 02 juni 2002 10:06 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Niet zeiken Jaromir, jij doet het um niet na
A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke
Verwijderd

2.26 GHzOp zondag 02 juni 2002 05:04 schreef Lomu het volgende:
Erg mooie temps, maar voor wat ga je je cpu vervangen? een 2,53 Ghz?
een volle desktop roeleert!Op zondag 02 juni 2002 10:55 schreef Uploader het volgende:
MEGA BRUUT HOOR! jammer dat je desktop zo tering vol staat... echt niet normaal! ruim eens op!
[afbeelding]
Zo hoort het eruit te zien!
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq